Tuesday, February 26, 2008

Aki önuralmat,


vagy valami ilyesmi tulajdonságot akar kialakítani magában, na AZ szerezze be a képen levő könyvet. Azért, hogy tesztelje magát, mennyire képes ellenállni a folyamatos olvasásának ezen remekműnek. Tegnap este kezdtem el olvasni, és mondanom se kell, hogy most rém álmos vagyok, és fáj a szám a sok nevetéstől, és mindjárt jól bezárom ezt a könyvet egy szobába, és eldobom a kulcsot egy kút mélyére, hogy haladjak is már valamire a dolgaimmal. Amúgy öcsém ajánlotta, de nemcsak fizikusoknak élvezhető könyv ez, amit a Nobel-díjas Richard P.Feynman ténykedéseiről írtak. Mr.Feynman, ön hibás lesz néhány nevetőránc kialakulásáért a szemem körül!...

6 comments:

Anonymous said...

Régóta fájt a fogam erre a könyvre, benne is volt az Amazon-os kivánságlistámban, úgyhogy nagyon örvendtem, amikor szólt Zsolt, hogy magyarul is megjelent.

Anonymous said...

na, ezt nekem is be kell szereznem, kiváncsivá tettél:)ja és szeretek nevetni.

Anonymous said...

s aki a munkajat tudja siman a sarokba vagni, letenni... az milyen uralommal rendelkezik? :))

Anonymous said...

Semilyennel...az egy boldog, szabad ember. Szerintem. Azazhogy munkától függ.

amilgade said...

Nagyon köszönöm, hogy felhívtad rá a figyelmemet!!! Felkerült a listámra!!!

Anonymous said...

naaa...meg mingya' megveszem ezt a konyvet en is...:))