Tuesday, February 5, 2008

Rájöttem, miért éltem

én tévhitben huszonvalahány évig. Addig azt hittem, hogy az őzike az a lány, a szarvas pedig a fiú, és hogy ők egy pár. Akkor világosított fel engem egy erdész vagy vadászlány, már nem tudom, hogy ez nem így van: mert van olyan, hogy őzikelány és olyan, hogy őzikefiú, és ugyanígy van a szarvasoknál is.
És mindez azért, mert annak idején mikor a Bambit olvastam, nekem így maradt meg, és most a lányok ahogy a rajzfilmet nézték, ugyanez jött át nekik...
És hol volt, hol nem volt, mind így történnek azon folyamatok , melyeknek révén aztán az emberek jól keverik a szezont a fazonnal...

7 comments:

Tücike said...

neee maaar.
az ozike fiu valtozata nem a szarvas? vannak kislany szarvasok is?:))))

(en sem tudtam)
na meg rombolj le ilyen tevhiteimet.

Betti said...

hallottam olyat, hogy őzsuta meg őzbak, de csak amióta Anitának olvasunk :)

Anonymous said...

nekem is csak nemrég tisztult le teljesen:)... szarvasünő és nemtudommégmicsoda

márta said...

:))) Azért csak tanulunk ezt-azt a sok szájtépés közben...

Anonymous said...

Megnyugtatlak,én is a gyerekeimtől tudtam meg,hogy hogy is van az őzeknél,és szarvasoknál

encóka said...

és azt tudtad, hogy Enikő jelentése többek között szarvasünő?

Anonymous said...

Mikor kicsi voltam azt hittem, hogy a kutya meg a macska ugyanaz az állat csak a kutya a fiu és a cica a lány :)