Monday, February 18, 2008

Lekéstem, pedig

készültem rá, hogy zenekarral, lufival és csinadrattával fogom megünnepelni blogom egyéves évfordulóját, de azt ezelőtt hat nappal kellett volna...Szóval eddig
1. írtam 622+102=724 postot (nooormális?)
2. saccperkábé ötször akartam az egészet abbahagyni, letörölni
3. van kb. húsz napi rendszeres látogatóm, jobb napokon harmincon felül, ebből többen zugolvasók, de nem bánom, és van, aki már rámunt (nem csodálom:), van aki még nem (ezt se csodálom:)
4. még mindig rengetegen keverednek ide "szomorú kép", illetve "igaz és bölcs mondások" keresőszavakkal, bár kezd feljönni a "nyuszijelmez" is méltó helyére
5. nem gondoltam volna, hogy ennyi ideig eltart ez az egész, talán mégiscsak van bennem kitartás
6. egyszer akartam hátteret változtatni, de erre kitört valami forradalom, és ezért elálltam a tervemtől :)
7. végezetül pedig:
8. nagy örülés van a lelkem mélyén, hogy olvastok és kommenteltek, csak így tovább, mert
9. semmi kedvem magamban játszani, merthogy
10. egyedül egyáltalán nem izgalmas se labdázni, se mászókára mászni, se libikókázni.
Szóval, happy birthday to youuuuu, te blog, folyt. köv. időtlen időkig, míg meg nem untok, s míg meg nem unom magamat!

18 comments:

Anonymous said...

nahát, már egyéves vagy, te blog! kívánom, hogy legyen még sok-sok boldog szülinapod, sok-sok boldog látogatód, kommentelőd, meg főleg továbbra is ilyen kedves, ügyes aranyos gazdid!:)) én soha nem foglak megunni, ezt megígérem!

Anonymous said...

Én minden bizonnyal zugolvasó vagyok. Egy zugban van a masina:). Amúgy kit is értesz te zugolvasó alatt? Egyébként érdekes a téma, hogy ki is tekinthető szájber térben és blogmilliőben zugolvasónak (és ki a becsületes mintaolvasó, ugye, aki nem tépi ki, nem szamárfülezi be, nem maszatolja össze, csendben olvassa a napló hasábjait, hogy másokat ne zavarjon, stb. Megérne egy misét...akarom mondani posztot.

Anonymous said...

Ja...és te Blog, boldogat!

Anonymous said...

Hát igen, kétféle zugolvasó lehetséges: 1. aki direkt bebújik egy zugba, hogy ott olvasson, 2. aki olvasgat, de nem mond semmit. És azt hiszem, a wireless-eseket még a számláló se számolja. Amúgy nem mondok semmit, mert én is több helyen vagyok zugolvasó. Le kéne már erről is szokni. Fel kéne már egyszer nőni. De én azt mondom, aki nem akar ilyesmibe belebonyolódni, az írkáljon egy füzetbe, és akkor nem lesz zug- meg semmilyen olvasó se.

Anonymous said...

Gratulálok és kívánok minden jót e blognak, s főleg az írójának:))), meg hát minden olvasójának:)))
Remélem még sok boldog szülinapot ünnepelhetünk együtt!!!

Anonymous said...

Na hát egy biztos: nem vagyok zugolvasó, bár lehet jobban szeretnéd ha az lennék :)

csillag said...

nahát, még ez a blog is öregszik? mit jelent a 622+102? 102 kitörölt vagy megnemírt:P bejegyzés?

Anonymous said...

heppi borzdej a rozsaszinu bloggodnak :)

Adona said...

boldog evfordulot! es meg sokat :)

Anonymous said...

A blog is, én is köszönjük a kedves szavakat.:)
Rena: dehogyis.:)
Eszter: összeadtam a múlt + ez évi firkálmányok számát.

Anonymous said...

én is sok boldog évfordulót kivánok!és remélem még irsz sokat,mert az irásaid nélkül egy szürkébbek lenének a napjaim:)!!

Anonymous said...

Latom, az urak ilyenkor lesznek zugolvasok :)

Éosz said...

Nahááát, nahááátt!
Boldog szülinapot!

El nem tudtam képzeli, mi az a "zugolvasó", s már meg is ijedtem, hogy ki tudja, mit jelent, és biztos voltam abban, hogy ha valami roszz, akkor rám is vonatkozik, s már kezdtem is korholni magam, hogy már megint mibe keveredtem. De aztán valaki már megkérdezte előttem, és így már megnyugodtam, na :-))))

SKata said...

Boooldog-booooldog-booooldog születésnapot!Kívánjuk,hogy legyen még sok ilyen szép napod!
Akkor én nem vagyok zug-os,mert mindennap olvaslak és nevemet is vállalom és kommentelni is szoktam,ugye??Mármint ugye nem?

Anonymous said...

Ugye. Mármint ugye nem. :)

Anonymous said...

akik napilapokat olvasnak, azok milyen olvasok? a cikk iroi ritkan tudjak meg, hogy kibol is all az olvasotabor.
neked ott van a counter, aki megsugja neked az olvasok valos/valotlan ip cimuket. szoval te legalabb tudod, hogy a 87.56.41.62-es hetente elegszer latogatja meg bejegyzeseidet.
a blognak meg nem mondok boldogat, mert ezt olyannak ereznem mintha a tamagotchi-dnak kivannek boldog zabalast ;) gratula tu you, a kitartasert es a sok-sok turelmedert. no meg a kedves csaladod is eljen sokaig, nojjetek nagyra... foleg igy, hogy sok-sok pillanatkepekkel izelitot szosszentesz elenk a fejlodes letrajarol :)
s nem kestel le semmirol... a jovo meg elotted all ;)

Klári B. said...

Varunk meg sok irast. Sajnos en nem olvaslak minden nap...de olvaslak. :) Es szeretlek olvasni :) Sok aranyos esemenyt meg az eletetekben, hogy legyen mirol irjal, es sok erdekes gondolatot. :)

Anonymous said...

Boooooooooooldog (uto)Szulinapoooooooooot!:):):)