Thursday, February 28, 2008

Egyébként...

a ma reggel vidáman alakult, bár nekem elég kevés is elég ahhoz, hogy valami vidáman alakuljon. Szóval, felhívott egy valamilyen XY Béla rendőrőrnagy, vagy százados, vagy ezredes, vagy ilyesmi...:) Miután jól berezeltem, hogy mit csinálhattam, hát kiderült, hogy egy autóval kellene odébb parkolni, merthogy az épp útjában áll a "Tűzvonalban" c. sorozat egyik epizódjának felvevésében. Az autó az öcsémé, de a mi nevünkön van, mert ezt most hosszú lenne elmagyarázni, hogy miért, így van, és kész. Ezért hívtak minket. Akkor mi szóltunk öcsémnek (aki ugye totál más városban lakik, mint mi), és szépen elparkolt onnan. Szóval, híresek vagyunk, mert az autó, ami ugyan nem a miénk, de majdhogynem az, majdnem bekerült egy híres magyar sorozatba. Autogrammot szívesen küldök annak, aki kér.

4 comments:

Anonymous said...

én kérek!:)

Anonymous said...

az meg hogy lehet, hogy én nem ismerem ezt a filmet?

Anonymous said...

Stohl András játszik benne. Én láttam néhány részt belőle, nem olyan nagyon rossz. :)

Anonymous said...

akkor megis ismerem, de nem lattam vegig egy reszt sem.