Sunday, February 24, 2008

Itt vagyok,

és fáradtságosan vagyok, meg minden, mert én is vezettem hazafelé, hát meg amúgy is...A szüleimet látogattuk meg az elmúlt napokban, és ha tudtam volna, hogy hiányozni fogok, akkor előre szólok, máskor így lesz, ígérem...:) Jól esik az is, hogy egyesek direkt azért keltek hosszú útra, megtudván, hogy hol vagyunk, hogy találkozzanak velünk...mindig meglepődöm az ilyeneken...meg titokban jól meghatódom...mert én ilyen meghatódós vagyok... titokban, mintmár említettem volt, illetve mostmár nem titok, már az egész netvilág tudja. Láttam gyönyörűszép kisbabát, és készítettem sok fotót, és megcsodáltam az árnyékokat Apu kis műhelyében...majd megmutatom, csak ne legyek ilyen szédült, mint most, és pakoljak ki először. Csak szóltam, hogy meglennék...rossz pénz ugye, nem vész el...:)

5 comments:

natikrisz said...

Ha szóltál volna, mi is útra keltünk volna találkozni veletek... :(

Adona said...

de jó, hogy újra írsz, mert már hiányzott :)

Anonymous said...

örülök annak hogy ujra itt vagy:)hiányoztál!

Anonymous said...

én is örülök neked, meg a sok szép képnek, közös ismerősöknak, rokonoknak, meg annak, hogy jól telt nektek, na meg hogy végre újra itt vagy!

Laszlo said...

Csodálkoztam is, hogy mind jövök ide, és sehol semmi!