Thursday, June 19, 2008

Az úgy lesz, hogy

most egy ideig majd jól nem írok ide, aztán majd ha úgy gondolom, akkor majd megint írok. Le is akartam zárni a blogot, de mégsem teszem, mert nem szeretném, ha mindenki azon tipródna :), hogy vajon mi történhetett. Semmi sem történt, csak eddig se értettem, miért osztok meg minden apróságot a nagyvilággal (talán azért, mert az igazán fontos dolgokat úgyse írtam le...), és most valahogy nem érzem már szükségét ennek (sem). Azért kommentelni fogok ott, ahol eddig is tettem, aztán majd meglátjuk. Az így felszabaduló időmet pedig arra fogom fordítani, hogy nézzem a piros vonatokat, hallgassam a feketerigókat, varrjam a bolondos házikót, és végre befejezzem az adózásról tájékoztató füzetecske lefordítását. Na, viszlát! :)

24 comments:

Anonymous said...

inkább gondold meg magad!

idrah said...

Ezt most komolyan mondod????? :-o :-( :-(

Klári B. said...

hat pedig igazan izgalommal vartam mi ujat es jot olvasok rolatok. :(
Ja es azert meg neha legalabb irhatsz ide. Ja es a szabadidodben nemetet nem fogsz tanulni?

natikrisz said...

o, na, uff, irgum! feludules volt hozzad beterni. eletszeru, jozan, kigyensulyozott bejegyzeseid udito harmatkent hatottak ram. idonkent manna volt egy-egy bejegyezesed. rohangalas kozben neha elfelejtem a az igazan fontos dolgokat s annyira jo volt, hogy bejegyzeseiddel nemcsak emlekeztettel ezekre, hanem azt is uzented, hogy lehetseges tullepni, visszaterni, atugrani, megallni ... es erdemes is.
remelem, hogy irsz majd meg. es csak azert hallgatsz el egy idore, hogy ujult erovel visszaterj. >:D<

márta said...

Ólálá, Kriszti, ez a kalap, ez igen! :)
Persze, hogy majd még írok, amikor úgy gondolom. És köszi a szép szavakat.
Klári, ja tényleg, németet is kén' tanulni! :) (Pont ma megyek megint tesztet írni.)
Tényleg csak ideiglenesen hagyom abba, csak szólni akartam. Majd kiélem az írásmániámat a kommentekben.:)

Adona said...

akkor nalam is kommentelhetsz neha :)

Lele said...

Kivánok jó "szabadságot" a blogodtól!Lehet,hogy egy kis távolságra van szükséged,hogy megint tudjál jókat írni.Használd ki az idöt!És aztán nyitott karokkal fogadunk az aktiv(!?)bloggolok körébe.Ez a Te blogodot,a Te világod és nem tartozol senkinek se magyarázattal.Vaya con Dios!

encóka said...

két nap nem elég kivarrni azta házikót? mert te ügyes vagy :)...

Anonymous said...

akkor tehat vizslat :))
elvezd tovabbra is a te kis eletedet. ugye nem baj ha nem foglak megsiratni, netan elszomorodni... de felhivom figyelmedet, hogy "Az ugy lesz, hogy..."-od hatra fog hagyni egy Desperate Housewives kozosseget ;) jo vonatozast, varrast, adozast es vakaciozast a 3 sister-el :)

márta said...

Ó, miért nem spánielt kívántál? Azt jobban szeretem...:)
A Desperate Houswives közösség :)pedig, (akikhez én is tartozom), ha elég szemfüles, talál itt (Doctor) House-on belül valami mást. :)

SKata said...

Na ne mááááá':)!Egyszer ezt már megcsináltad velünk,mikor költöztetek és akkor se bírtad nélkülünk:)))!Mi pedig csak kicsit bírjuk Nélküled:)!
Akkor jó szüneteltetést és mindig szeretettel látlak nálunk,ugye tudod:)?!

Anonymous said...

kár, kár, kár, no de picikét megértelek...és visszavárlak!!!!!!!

Babi néni said...

A múltkor én is megijedtem, hogy mennyit lógok a neten, a varrás meg nem halad. Szóval megértelek.

De azért nézegetlek, hátha te is függő vagy már, mint én. :o)

De a házikót megmutatod mindenképpen, ugye?

Anonymous said...

Hat hianyozni fogsz, de azt azert meg elmondom, hogy a lanyom a ti kisagyatokban aludt es tetszett neki :)

Anonymous said...

remélem nem lesz túl hosszú a szünet:)visszavárunk:)

Laszlo said...

Hát akkor szomorú búcsúszó neked:
viszlát, Márta!

Bár tudom, hogy hamarosan visszajössz!

amilgade said...

:-( Nagyon sajnálnám ha többet nem írnál!!! Bízzom benne, hogy nemsokára újra olvashatunk. Talán nem is gondoltad, de néhány postod után, egészen másként láttam dolgokat. Jobban, és szebben!!! Hiányozni fogsz!!!!!

márta said...

Köszönöm. Ha így van, akkor feltétlenül meglesz majd a nagy drámai visszatérés...:)

Anonymous said...

remélem hamar visszajösz!!!

Anonymous said...

A te blogodat olvastam a legnagyobb rendszerességgel... ne szűnjön meg... légyszi.

csillag said...

hmm, nagyon hiányoznak a kis szösszeneteid

márta said...

Annyira kedvesek vagytok, és jól is esik. Ígérem, hogy nem szünik meg. Csak picit pihentetem. :)
Amúgy, a linkek közé betettem valamit, van, aki már rátalált. Az is az enyém, csak másról szól.

Anonymous said...

No remélem, hamar kipihened magad;)
Tudom, kicsikét önző dolog, de én akkor is téged akarlak olvasni:D:D

liv said...

De miért? :(