Sunday, June 1, 2008

Ma délután

elmentünk abba a kis kastélyba, amiről a múltkor beszéltem. Nem csalódtam. :) Felmásztunk a toronyba, megnéztük a szalont ( a többi helység az ott lakók privát lakhelye), vettünk az általuk készített bio-mézből és végül sütit ettünk és teáztunk az árnyékban felállított kávézóban. Kicsit párizsi hangulatunk lett tőle érdekes módon, mert valaki végig tangóharmonikázott valahonnan. Kicsit beszélgettünk is, megkérdeztem, hogy hányan vannak, mit csinálnak itt, mi a céljuk, ilyesmi...(A kérdezés könnyen ment, a válasz megértése már nehezebben...:) Szóval, ők egy életformát akarnak ott...nem is annyira bemutatni, mert szerintem annyira nem érdekli őket, hogy mit szól hozzájuk a nagyvilág, mint inkább megélni. Ez egy maximálisan természetes életforma, amibe beletartozik az otthonszülés (született már ott gyerek, hamarosan lesz esküvő), a föld megművelése, saját óvoda (Waldkindergarten), vegetáriánus étkezés, ilyesmi. Illetve az is, hogy a generációk egymással, egymás közelében élnek. Nekem nagyon tetszett. És akkor jöjjön néhány kép a teljesség mindenféle igénye nélkül.:)

Torony


Kastélyudvar, az árnyékban látszik a kávézó is


Pókparadicsom:)


Csillár


Szalon

1 comment:

Lele said...

Ilyen helyen én is laknék/élnék szivesen!