Monday, June 9, 2008

Ma legalább

kismillió helyen láttam, aztán végülis én is jelentkeztem ebbe a továbbgörgős Pay It Forward játékba. Aki látta a filmet az máris érti a lényegét... s most jól idemásolom más blogjáról a szabályokat:
1. Csatlakozhat bárki, akinek van blogja.
2. Az első három kommentben jelentkező kézzel készített ajándékot kap tőlem.
3. Az ajándék az elkövetkező 365 nap valamelyikén fog érkezni.
4. Cserébe előre kell fizetni, mégpedig úgy, hogy ezt a felhívást a jelentkezők is közzéteszik a saját blogjukban, vagyis maguk is megajándékoznak három embert.

Valószínüleg nem olyan nagy cucc az én balkezeim által készített valami, de na. Meg aztán egy ajándékot kapsz, és hármat kell adni...:) De akinek van kedve, az jelentkezzen. Akinek pedig nincs, az ne jelentkezzen. Most pedig, száz szónak is egy a vége, vagy kettő: jó éjt!:)

12 comments:

Lele said...

Jelentkezem!Már fel is *töltöttem* a játékszabályokat!Remélhetöleg majd nálam is jelentkezik valaki!

Anonymous said...

Jelentkeznék, de még nem tettem közzé a blogomon, mert nem tudom, hogy mit is ajándékozhatnék :(

márta said...

De jó, köszi! :) Írjátok meg emailben a címeteket. Rena, még én sem tudom, ha mást nem, rajzolok egy virágot. :)

márta said...

Meg aztán egy év alatt még eszedbe juthat valami. ;)

Laszlo said...

Na jó.
Én is.
:)

márta said...

Szuper! :)

Laszlo said...

Szabad most például te feliratkozz hozzám? :)
Nem zavarna, csak kíváncsi vagyok a szabályokra.

márta said...

Fogalmam nincs a szabályokról. De ha az MLM-es ábrára gondolsz, amit ugye a kisfiú is lerajzolt a filmben...ott mindegyik pontból három vonalat húztak, és mind így tovább. Ez alapján mintha nem lehetne annak viszonozni az ajándékot, akitől kaptad, mert akkor csak két további vonalat lehetne húzni. Persze, ez a blogosokat nem zavarja, sok helyen láttam, hogy egymáshoz jelentkeznek. Majd figyelek, és ha véletlenül nem lesz meg nálad a három, akkor én elvállalom, és adhatsz nekem is valamit...:)

Laszlo said...

Hát én nem láttam a filmet...
De megértettem. S köszi :)

márta said...

Feltétlenül nézd meg a filmet is...

Itt egy kis ismertető:

http://www.port.hu/pls/fi/films.film_page?i_where=2&i_film_id=36968&i_city_id=3372&i_county_id=-1

Laszlo said...

Hallottam róla többször... meg valaki el is mesélte egyszer (emlékszem, hogy valami halállal végződik, talán a gyerekével)...

Anonymous said...

Oszkár, ne áruld el a film végét! Elrontod másoknak az élményt! :(