Monday, June 2, 2008

Szerintem

Annából valami recikláló szakember lesz, s ha így haladunk, van még reménye ennek a környezetszennyező, rohanó világnak. A wc-papírgurigák kihajítási tilalmáról már beszéltem. Tényleg, azt masnival átkötve még ajándékba is lehet nekünk hozni, annyira nagy kincs. De például tegnap felfedeztem Anna íróasztala mögött egy komplett ásványvizesüvegraktárt. Oda gyűjtögette, az is kincs. De el szokta kérni a tejesdobozokat, a konzervdobozokat, mindenféle kartondarabot, ilyen-olyan zacskókat...mindent csak előzetes egyeztetés után dobhatok ki. A fiókjai tele vannak ilyesmivel. Ezekből aztán mindig bütyköl valamit. Én is sok újrafeldolgozott ajándékot kapok tőle. Ezért aztán megszoktuk és elnézzük, hogy az íróasztalán soha, de soha nincs rend. Végülis ennyit megér nekünk a Föld jövője.

1 comment:

idrah said...

Össze kellene ismertetni Annát az én Ákosommal... ;-) :-)