Tuesday, May 26, 2009

Megint

kerti beszámoló következik, aki unja, ugorja át...:)
Megért az első három eper, na jó, némelyikük csak pici nagyvonalúsággal nevezhető érettnek, de ez az örvendetes tényen nem sokat változtat.



Kinyílt az első bazsarózsa. A többi kertben természetesen - mivel a szomszéd kertje...ugye - már vagy két hete virítanak, de mi türelmesen kivártuk a mi rózsánk nyílását, és nagyon megérte, mert bizony hogy gyönyörű.



Ez pedig a liliom. Eddig azt hittem, hogy a liliom az fehér, de miután a múltkor láttam rózsaszín nefelejtset is, már semmin sem csodálkozom.



Ez egy ilyen érdekes virág, én ugyan meg nem mondom, mi a neve, de mindenesetre szép.:)



S végre kinyílt a kakaóillatú csokoládévirágom is, és már csak azért is ideteszem ezt a képet, mert olyan, mintha utólag ragasztottam volna egy lapra magát a virágot, pedig nem is, mert én soha nem szoktam utólag alakítani a fotóimon.

11 comments:

Tücike said...

az utolso virag eheto? :D

Betti said...

Jók ezek a kerti beszámolók nekem, mert gyerekkorom óta nem tudom, mi az a kert.

iri said...

Azt jelenti hogy jo az idojaras nalatok mert errefele mar elerett az eper,vagyis inkabb fonnyadt.Sajnos.

Lele said...

Az eprekre:jammiii!Lehet az ablakomba is majd beérik az eddigi egy szem eprecske.
A kakaóvirág:gyönyörü.
A kék-lila virág:én érdekes szirmú nösziromra(irisz)tippelek - a sáska féle levelek végett-.

Nelly said...

itt is most van a nagy eper szezon, azért nagy, mert a falu nagy része eper ültetvénnyel foglalkozik! nyami nyami :)

szépek a virágaid, vagyis gyönyörűek :) - szeretem az ilyen beszámolókat.

Monika said...

Húúúúúú,gyönyörűségesek!!!!
Nálunk az idén eső híján 1 szem eper sem érett,pedig van erdei szamócám is,de ő se gyümölcsözött szegény.

márta said...

Hát ha szeretitek a beszámolót, akkor majd még írok máskor is. :)

Tüci, direkt odaírták egy kis tájékoztatóra, hogy nem ehető. :)

marika said...

gyönyörüek a virágaid!:)ÉS az eper...hmmmmm....biztos finom!:)

Lea Mónika said...

GYonyoruek a viragaid! az en bazsarozsaim mar mind elnyiltak... az a kakaovirag azonban nagyon a szivembe lopta magat......................;))

Jade said...

Jaj, Marta feltetlenul irj meg ilyeneket! Az utolso ket kep/virag valami gyonyoruseges!!!

Tücike said...

"Tüci, direkt odaírták egy kis tájékoztatóra, hogy nem ehető. :)"

még jó... mert mindenképp megkóstoltam volna :)))