Thursday, May 14, 2009

Variációk...


8 comments:

Betti said...

De jó képeket készítesz!

Budai Evódia said...

ez fukszia?
de szép...

márta said...

Nem hiszem, hogy fukszia lenne, azt ismerem, ez annál sokkal, de sokkal könnyedebb virág. Olyan, mint valami kis tündér. :)

idrah said...

Márta!

Pont ma tudtam meg a babavarrókörön, hogy ez a virág az "Akeleien". Gyomnövénynek tartják itt délen, de olyan csodaszép, hogy a kertbarátok és virágimádók ki nem pusztítanák...
Érdekessége, hogy minden évben egy adott tövön más színűt virágzik, és hihetetlenül sokféle színvariációt produkál! :-)

És Isten bizony Rád gondoltam, mikor ma ezeket a kis csodákat nézegettük a napsütéses kertben!!!! :-)

idrah said...

Bocs, furán írtam, "Akelei" a nem többesszám... ;-)

iri said...

Nagyon szepek ezek a harangviragok,nalam is viritanak

márta said...

Kriszta, ezt nevezem szinkronításnak! :)
És így hogy mondod, tényleg egyik tövön fehér-lila volt a virág, míg amit lefotóztam az fehér-rózsaszín.

marta said...

Nekem is tele a kertem velük,és nagyon szeretem is őket..sztem magról szaporodik,mint a melissám..azzal is tele a kertem..