Thursday, December 24, 2020

Mégis.

Az adventi útra visszatekintve örömmel tölt el, hogy idén is együtt ünnepelhettünk. Nem így terveztem, sőt, teljesen biztos voltam benne, mondtam is mindenkinek, aki kérdezte, hogy nem, idén egészen biztosan nem írok adventi kalendáriumot. Időhiány miatt, más kötelezettségeim miatt, mert már tíz éve írom és képzelem, milyen unalmas olvasni, mert idén inkább a kézzelfogható kis világomra terveztem figyelni sokkal inkább. Hogy aztán mégis. Egyszerűen csak azért, mert egy-két ember szerette volna s én engedtem magam rábeszélni. 

Karácsonyra ezt kívánom mindenkinek, ezt a szelíd engedékenységet, kíváncsiságot, rábeszélhetőséget, kérlelhetőséget. Nyitott szíveket és ajtókat kívánok. Mosolygó szemeket. Békét, kinyújtott és elfogadott kezeket. S ha minden ellene szólna, akkor is, lehetőnek tartani az áldást, az ünnepet - mégis.

Boldog, áldott karácsonyt!

Szeretettel:

Márta

14 comments:

Zsuzsa said...

Unalmas? Minden estém fénypontja volt!

Piroska said...

Te vagy, Márta, minden adventi út legszebb fénye... köszönöm, hogy ismeretlenül is veled mehettem végig ezen az úton. Idén is. Köszönöm, hogy hagytad magad rábeszélni. És minden nap, az időhiány ellenére is, kinyújtottad felénk kezeidet...
Hulljon rád vissza százszorosan, ezerszeresen az a sok boldog perc, mellyel megajándékoztál bennünket...
Legyen boldog a karácsonyotok.

Szeretettel,
Piroska

Éva said...

Hálásan köszönöm a kalendáriumot. Napjaim várt olvasnivalója volt.
Áldott, békés,boldog karácsonyt kívánok az egész családnak.

csillag said...

Áldott karácsonyt!

Anonymous said...

Nagyon köszönöm én is! Áldott karácsonyt! Minden évben itt vagyok ádventkor. Az egyik legkedvesebb helyem ilyenkor. Zsófi

marika said...

Áldott karácsonyt!

Dalma said...

Köszönöm,hogy ismèt olvashattam a kalendàriumot,ez màr èvek óta rèsze ennek az időszaknak szàmomra :) Boldog Karácsonyt kívànok!

iri-aldasszomj,blogspot com said...

Nagyon köszönöm!Áldott boldog karácsonyt kívánok szeretettel!

ildikó said...

Én is nagyon köszönöm! Boldog karácsonyt! 😊

f.klarcsi said...

Kedves Márta!

Köszönöm szépen én is, hogy kaptunk naptárt. Nagyon jó volt napról-napra várni a bejegyzéseket.

Áldott, békés, boldog ünnepnapokat kívánok!

https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=q_IvCgtpYO8&fbclid=IwAR0RXrCsjXWSGfyuKwEIOdAHYD2qYyL_XU9fbaHV4hOZbgdUdDochWUE2IU

leda said...

Úgy örülök! :) Áldott karácsonyt!

Anonyma said...

Téged olvasni, immár évek óta hozzátartozik az Adventi időszakomhoz, ahogyan a kis böjt, a mindennapi ige tanulmányozása és az ünnepre való készülődés. Nagyon hiányoztál volna! Köszönöm, hogy idén is volt mit olvasnom! A könyveden kívül, amiből idéztem is az elküldött karácsonyi képeslapokon. Áldott ünnepet, jó egészséget és egy örömteli új évet kívánok nektek Márta!Szeretettel: A.

Klaudia said...

Köszönöm! <3
Áldott, békés ünnepeket!

Klári B. said...

Köszönöm, Márta! Boldog Reménységgel teli Új Évet nektek!