Wednesday, December 9, 2020

Mindennapok.

 

A mindennapok akkor van, mikor reggel munka előtt beugrok a boltba kutyatápot venni, mert hirtelen eszembe jut, már tegnap is elfelejtettem, hogy teljesen elfogyott. Visszaautózva leteszem az ajtón belülre, majd elindulok másodjára is. Munka után beteszek egy adag mosnivalót, kiviszem az ebet egy gyors sétára, majd beteszek egy második adagot, bár sokkal szívesebben olvasnék. A gyümölcskosárban van három túlérett banán, keresek egy banánkenyér  receptet, megsütöm a legelsőt, amelyre rákattintok. Néhány krumpliból levest főzök, elmosogatok. A mindennapok néha nagyon fárasztó és nincs hozzá semmi kedvem. De. Mindenkinek vannak mindennapjai, konyhája, kutyája, gyereke, túlérett banánja a gyümölcskosárban. És mindenkinek meg kell birkóznia vele. És ez - szerintem - annyira, de annyira vigasztaló.

3 comments:

Erzsébet said...

Aj, be jól esett ez most. Én is ma berendeztem magamnak egy kuckót, ahol semmi nincs..csak egy szék és egy ajtó, amit be tudok húzni...Meg egy polc, meg egy ablak, egy lámpa és..csend. Olyan jó tiszta, szép csendes ez a kép is :) amúgy, mikor már minden idegszál szakad én is gyorsan megsütök egy egyszerű kiborítós tésztát...vagy minimum megpirítok olajon egy fej hagymát.

Zsuzsa said...

Én szörnyű vagyok. Ha csak nem muszáj, akkor az olvasást választom.

iri-aldasszomj,blogspot com said...

Háát amint te leírod kellemesek a mindennapok s meg sem lehet unni!