Thursday, December 31, 2020

Új év küszöbén.

Karácsony első napjának reggelén csodálatos havazás fogadott, s az ünnep vége óta minden nap három-négy órát avval töltöttem, hogy bejárjam a legszebb helyeket a környéken, még egyszer, utoljára ebben az évben. Ma a hűtőszekrény kitakarításával foglalatoskodtam. Elkészítettem egy visszatekintőt, ahogy szokás, a legszebb élményekkel, s a legnehezebbekkel, a csodákkal, a csalódásokkal, a könyvekkel, amelyeket olvastam s amiket még szeretnék elolvasni. Kiválasztottam két szót amolyan mottóként a következő évre, gyönyörű, kihívásokkal és titokkal teljes szavakat. 
Végezetül leteszem Isten kezébe ezt az évet, hogy ugyanonnan vegyem át a következőt is. 
Köszönöm, hogy idén is útitársak lehettünk, hogy irgalmas szemmel-szívvel kísértétek bukdácsolásaimat, szárnyalásaimat. 
Jövőre veletek, ugyanitt. 
Boldog új évet!
Szeretettel: Márta

13 comments:

Éva said...

Igen, jövőre veled ugyanitt. :-)
Kívánok boldog, egészségben gazdag ( ez nagyon fontos!) új évet neked és családodnak.

Piroska said...

Ma sokszor benéztem ide hozzád. Valahogy éreztem, írni fogsz ma... most értünk haza a hálaadó szentmiséről... tele van a szívem örömmel!
Legyen szép, nyugodt az elkövetkezendő esztendő mindannyiunk számára!
Ölellek, drága Márta!
Szeretettel,
Piroska

Anonymous said...

Áldott új évet kívánok, Márta. Köszönöm, hogy ebben az évben is hűségesen írtad a szösszeneteidet. Békességet,szeretetet árasztó zuga ez a világnak.
Szeretettel üdvözöllek: Kati

Anonyma said...

Jó egészséget és örömteli új évet kívánok Márta!
Sok szeretettel: A.

iri-aldasszomj,blogspot com said...

Áldott örömteljes új évet kívánok szeretettel!Köszönöm az elmúlt év áldásait amiben részünk lehetett itt!Ne hagyj magunkra ebben az új évben sem!

Zsuzsa said...

Már előre örülök a 2021es posztjaidnak meg zineknek:-)))

leda said...

Boldog új évet! :)

Abigél said...

Szeretettel kívánok Áldott, Boldog Új Évet én is Neked! :)

Dóra said...

Dóra said...

f.klarcsi said...

Boldog új évet Drága Márta! Talán tetszeni fognak Korzenszky Richárd (nyugalmazott tihanyi perjel) sorai

https://www.facebook.com/photo?fbid=401440734421834&set=a.150834009482509

L. M. Zsuzsi said...

Drága Márta, nagyon boldog új esztendőt neked és a tieidnek!

Adina said...

Legyen ez az új év minden eddiginél sokkal jobb!