Tuesday, October 23, 2007

Az elmúlt napokat

jobbára barátokkal töltöttük, erre-arra... Ma például Pesten voltunk a zöcsémnél és nagyjából semmit sem csináltam egész nap, és olyan jó volt, ülni egyik helyről a másikra...Kedvem lett volna bóklászni a városban, de esett az eső, meg ilyenek. Szóval, látom, hogy jártatok erre, meg minden, de sajnos, nincs ihletem valami ütős bejegyzéshez, üres vagyok, vagy valami ilyesmi. És gondolkodnom kell erősen, hogy milyen nap is van, mert például szombaton azt hittem, hogy péntek, hétfőn, hogy vasárnap, szóval totális a káosz ezzel a sok ünneppel, és még meg sem néztem a híradót, hogy voltak-e valami zavargások, ahogy ilyenkor "illik". És a mai napig nem jöttem rá, hogy a Magyar Gárda például mit is akar. S hogy miért olyan furák az emberek, hogy nem jó nekik, ha otthon ülhetnek egyik helyről a másikra, kell nekik mindenféle szervezkedés, meg manifesztálódás...S például arra is rájöttem, hogy nem is olyan könnyű kimondani azt, hogy mi az, amikor a szélvédőről eltűntetjük valahogy a párát: a párátlanítás helyett viccesebb azt mondani, hogy : párásítlanítódás, vagy párásítlanódás, de ezt a végtelenségig lehet variálni.

6 comments:

Anonymous said...

Je, ide meg nem irt senki.. kerem, elso vagyok (majd holnap el is olvasom, majd, becsulet szora:))

márta said...

Nem kell elolvasni, na. Fő, hogy komment legyen.:)

Anonymous said...

segitenek az elalvasba ezek az artikulatlan horgesek, amiket a resztvevok reagalnak a felveteseidre?:)

márta said...

Nekem ugyan nem. :) Egy jó kis német nyelvtan, na , az már segítene...

Anonymous said...

Holgyem, ajanlhatok egy 72-es evjaratu Relativpronoment, esetleg egy feher es szaraz Zustandspassivot?

márta said...

Amúgy bejött a dolog, úgy 10-kor nekifogtam "tanulni" és utána már csak arra emlékszem, hogy reggel csörgött az óra.