Tuesday, October 30, 2007

Két megállapításra

jutottam ma este:
1. A fiúk sohase sírnak.
2. A fiúk, miután elveszik feleségül azt, akit, - egy idő után kicsit olyan, hogyismondjam, elkezdik...na, inkább elmondom, hogy miket hallottam én ma este, mikor elvittük Győrbe a vonathoz T.-t. Arrafele ő vezetett. És elkezdte nekem magyarázni, hogy itt van a rövid fázis, ha ezt megnyomod, az a hosszú fázis, itt van a párátlanító gomb stb... Jólvanna, tényleg nem olyan régóta van jogsim, de akkor is.:) Én valami olyasmit szerettem volna hallani, hogy nem tud nélkülem élni, és hogy hiányozni fogok, vagy valami ilyesmit...:) Ilyenkor mondom is neki, hogy ne beszéljen már velem úgy, mint atya gyámoltalan leánygyermekével. (Ezt olvastam valahol:)) Na, csak úgy mondom, mert visszautalva az előbbi bejegyzésemre, nem akarok én állandóan bizonyosságra törekedni, nem sok köszönet van a kicsikart vallomásokban. És mikor ironizálok meg ilyesmit, azt általában szeretetből teszem.

7 comments:

Anonymous said...

A, azert nem mindegyik fiu lehet sikerult ferfipeldany, a himnemu lakossag koreben vannak satnya, siros nyamnyilak.

Időbeosztás-guru said...

Legalább neked volt, aki megmutassa, hogy van olyan, hogy párátlanitó gomb. Én miután egy csomót panaszkodtam (a blogon is), hogy párásodik az ablak, és milyen izé, véletlenül rájöttem, hogy nekem is van olyan gomb, aztán ha megnyomom, pillanatok alatt megoldódik a probléma. Látod, neked sokkal könnyebb volt...
És azt tudnod kellene, hogy "Si baietii plang cateodata..." (Holograf)

Anonymous said...

En igazan nem ertek a fiukhoz meg ferfiakhoz, csak ugy tippelnek, hogy lehet hogy pont ezek a szovegek, a paratlanitasrol stb, jelentik naluk a "nagyon fogsz hianyozni"t meg hasonlokat...nem?:):)

Anonymous said...

Nem.
Mikor egy ferfi azt mondja, hogy "ez a paratlanito gomb", akkor azt erti alatta, hogy azt meg kell nyomni, ha paras az ablak.
Lassan kezdem megtanulni, hogy ha no mondja ezt, akkor ez valoban jelentheti azt, hogy "Ugye, nagyon fogok hianyozni?"

márta said...

Ez nem igaz. Én ha azt akarom, mondani, hogy "ugye nagyon fogok hiányozni", akkor azt is mondom. Nem nagyon van érzékem az ilyen virágnyelvkommunikációhoz.

Időbeosztás-guru said...

Szerintem meg minden nő más, úgyhogy sose lehet tudni. Úgy van ez, ahogy egyszer egy viccben olvastam, hogy ha egy nő vezetés közben balra indexel, attól még nem biztos, hogy jobbra fog menni...

Anonymous said...

Na Lea, most mar vilagosabb?