Tuesday, October 2, 2007

Nahát, tűvé tettem

az összes kallódó papírdarabkámat, és seholsem találom azt az idézetgyűjteményt, amit O. Wilde írásaiból szedtem össze. Nem tudom, miért nem írtam le őket egyik füzetembe a sok közül, mert abból is van néhány, például van egy csíkos, egy cicás, még egy csíkos, egy virágos és egy fekete. Mindegyik arra szolgál, hogy fontos dolgokat írjak bele, aztán valahogy mégis mindent papírfecnikre írkálok, amiket jól elhagyok erre-arra. Nnnnna, mindegy. Ma este újból lesz Grace Klinika, T. ki nem állhatja, és bár én szeretem, általában úgy szokott lenni, hogy mikor reklámszünet van, elfelejtkezek róla, és a második felét már nem látom. Amúgy meg nem volt valami könnyű ez a mai nap, de láza már nincs senkinek, és például találtam a párnám alatt meglepi-rajzokat, és az is jó volt, hogy T. azt mondta, úgy látja, elromlott a rossz kedvem. :)))

17 comments:

Anonymous said...

örvendek hogy jobban vannak a lányok!na,és hogy a rosz kedved is jobban van:))

márta said...

Jaj, nemár jól legyen a rosszkedvem! :))

Anonymous said...

Na, ha megtalaltad a szvsz-t, akkor kovetkezhet egy masik talalos kerdes: IMHO ?

Betti said...

Józsi miről írsz itt össze-vissza?
Márta, gyógyulást a lányoknak!

Anonymous said...

A tomegmegmaradas torvenye az elveszett targyak keresojet segiti!

márta said...

:) A szvsz-t értem, ugyanis én csak most jöttem rá, hogy mit jelent, illetve valaki megmondta, mert nem vagyok annyira okos, hogy magamtól rájöjjek...Na, az IMHO-n még gondolkodom egy sort, aztán szabad lesz a gazda. :)

Anonymous said...

Úgy látszik, nem csak nálunk kell állandóan keresni valamit:)Csak itt R. ír mindent papirdarabkákra, hiába van 66 füzete, és soha nincs meg az, amelyik épp kellene.

Anonymous said...

Ja, és én is szeretném tudni, mi az a szvsz meg IMHO, mer' most épp nincs időm gondolkodni rajtuk:)))

Anonymous said...

Nem gondolkozni kell, hanem keresni ! :)

Anonymous said...

na, ezzel aztán sokat segítettél, Józsi!!

Anonymous said...

nahat, ha nem jottem ra egybol, nincs is kedvem tovabb gondolkodni rajtuk.:D Jozsi a tied marad a titok:P Vagy ez vmi kodolt beszed?;)

márta said...

Na, én megmondom: a szvsz = szerény véleményem szerint. Nekem is úgy mondták.
Az IMHO lehetséges megfejtései szerintem:
1. "IMHOl vagyok én, küldj el engemet" c. karének rövidítése
2. Igazán Mosogathatnál Holnapreggelis Ohdrágám!
3. Itáliábavagya Maldívszigetekrevigyelekés Holnapvagyholnapután Otekedveskisfeleségem?
4. Igazán Mondhatnádmár Hogytöbbköltőpénztkap Ok...!

Ha még eszembe jut valami, leírom, de megadom másnak is a lehetőséget!

Betti said...

Józsi!

Anonymous said...

=))=)) Ez jo volt, Marti!!:D:Dzsenialis vagy!:))

Anonymous said...

Igaz, az utolso komment itt nem is olyan regen volt, csak ma delben, de ez a Márta olyan tempoban ir, hogy holnap mar valahol a lap aljan lesz ez a poszt.
Szoval, ha valaki meg ideteved: keresni manapsag Google-el szoktak. Az elso 10 talalatbol 5-re kattintani se kell, s rajosztok. Csak azert nem irom ki ide, hogy mas is gyakorolja a guglizast.

Betti said...

na, jó, köszi.

márta said...

Végre összeszedtem magam és rákerestem. IMHO = In My Humble Opinion. Najó! Ezután használni fogom...