Wednesday, October 31, 2007

Pótcselekvéssel

töltöm a drága időmet, ami véges, meg minden, tudom én, de akkor is...Pótcselekvés az, amikor tudod, mit kellene tenned, de totál mást csinálsz, mert ahhoz, amit kellene, nagyon nincs kedved. Ne is beszéljünk róla, ez a nap már a pótcselekvések napja lesz, és majd holnaptól minden más lesz.
Például ma miközben autózgattam egy kicsit a városban, eszembe jutott, hogy vajon hova tettem el már megint a slusszkulcsot...Na, de aztán hamar eszembe jutott. :)
Meg elővettem az ágy alól a gitárt, mert meg fogok ám tanulni gitározni, csak nem tudom, honnan kezdjem.

2 comments:

Adona said...

az elejéről :P

Időbeosztás-guru said...

Gitározás? Hát, én tudok ajánlani egy-két szoftvert hozzá, tudod, én olyan vagyok, hogy inkább az ilyen gép-oktatókat szeretem, mint a hús-vér megfelelőjüket, mert a gép előtt nehezebb leégni :D
Viszont szerintem azért T. segitségével mégiscsak könnyebben megtanulhatnál.