Thursday, October 25, 2007

Nekem

sose tetszett Ákos zenéje. Most se nagyon, de nagy a veszélye, hogy mégis fog. Tegnap az autóban hallottam az Adj hitet c. számát.
Próbáltam hős lenni és szent
nekem egyik sem ment
Magamon veled nevetnék.

Játékos vagy, mint egy nagy gyerek
legdurvább fegyvered
a békülésre képesség.

Adj hitet és elhiszem neked
hogy élni szebben is lehet
Sok okos megvet és nevet
de te észre se vedd, csak adj hitet!

Hát nem mondom, nekem is szükségem lenne még egy kicsire mostanság. Különben még úgy járok, mint a halacska a pici akváriumban, aki azt hiszi, csak annyi a világ és azon kívül nincs semmi és senki, és nem is sejti, hogy odakint vár rá az óceán.
Amúgy tegnap voltam bankban, és sehogyse tudtam rendesen megadni a telefonszámom, összevissza kavartam a számjegyeket, ez már olyan ciki, nem? Kb. 6 éve ugyanaz a telefonszámom. Igaz, magamat nem szoktam felhívni. Más se nagyon, nemrég napokig be sem kapcsoltam a telefonom, egyszerűen elfelejtettem, és mikor mégis, hát láttam, hogy nem maradtam le semmiről, mert nem is hívott senki. Na, hát jó tudni, hogy a világ akkor is forog tovább, ha én éppen nem vagyok elérhető. Nem tehetek róla, hogy ez a pószt is borongós lett, az időjárás a hibás.

10 comments:

Adona said...

ne búsulj, nem vagy egyedül :D

Időbeosztás-guru said...

Hát én is jártam már úgy a telefonommal. A mostani munkahelyemen meg gyenge a térerő, úgyhogy ha akarnának is engem felhivni, nem biztos, hogy sikerülne.

Gabi said...

Én mindig is nagy Ákos-rajongó voltam...nagyon szeretem a zenéjét, amiről énekel...valahogy más mint sok más magyar előadó...

Anonymous said...

En Akos rajongo voltam, de mar szegyellem.. Marta, nem eri meg:).

márta said...

Miért?

Anonymous said...

Hat, hogy lehet ezt megfogalmazni.. Vonnegut rajongonak peldaul megeri lenni, mert neha csak ugy rabukkan egy-egy nyolcdanos novellajara az oregnek az ember, elfekvoben egy regi iskolaujsagban, peldaul.. vagy a Bajnokok reggelijet is el lehet olvasni tizedszer is.. szoval Vonnegut rajongonak lenni tiszta haszon.. de az Akos-rajongas nem tartogat ilyen oromoket.. az ember megtanulja az osszes regi Bonanza szamot, Kalipszotol a sotetben ketyego oraig, aztan rajon, mennyire sekelyes dolgok is ezek.. utalja magat.. hosszan es kitartoan utalja magat, amig a kezebe nem kerul a Bajnokok reggelije, es meg nem vigasztalodik.

bögre said...

Írd már meg a tel.számodat, hátha kedvem szottyan valamikor felhívni...az én számom pedig:20/3694753 ha netán szükséged lesz rá...szerintem itt a blogon olcsóbb a "diskurálás"...Amúgy általában rendszeresen olvasom a bejegyzéseidet, de olyan magas szintű "kommentációk" folynak, hogy én már nem "merek" beleszólni...csak jól szórakozom...és ezért köszi...
A Svájc-ba való költözködéseteknek pedig nem tudom még most sem, örüljek-e vagy sem...most mikor kicsit közelebb jöttünk mi is hozzátok...De ha te örülsz, akkor én is...

Anonymous said...

milyen kar, hogy a magas szintu nem jelenti automatikusan, hogy magas szinvonalu! .. es igen, ez onkritika

márta said...

Magdi: elküldöm privát, mert félek a telefonbetyároktól :) És merjél kommentelni, mert kivételesen egyetértek az utánad szólóval,te csak emelni tudnád a színvonalat. :)
Anon: azt hiszem, mégiscsak Ákos-rajongó leszek.:)

Anonymous said...

Senki sem lehet tokeletes, Marta:). En se utalom amugy annyira, csak a hanyinger fog el tole.