Monday, August 4, 2008

Az oviban

tudatosították bennem néhány hete, hogy jövőre Enikő iskolába megy. Először arra gondoltam, hogy ez valami tévedés, de tényleg nem az. Szóval mától kezdve egy éven át az úgynevezett Schulanfanger , vagyhogyishívják csoportba fog járni. Amúgy is általános csoportcsere volt ma, tehát valahogy korosztályonként lettek újraelosztva a gyerekek. Mindenki tudomásul vette, kivéve az én kislányomat, aki torka szakadtából bömbölt, hogy ő nem és nem akar váltani, marad a piciknél, és egyáltalán maradjak én is vele ott az oviban. Nem csoda, ha még én is meglepődtem ezen az iskolakezdéses dolgon, ugyan már miért akarja akárki is iskolába küldeni az én bébimet?! :))
A sírás-rívást abbahagyandó, ígértem neki fűt-fát...pillangós matricát, új színes ceruzát és egy tortát, amivel megünnepeljük azt a boldogságos tényt, hogy nagycsoportos lett, és bármennyire is nem akarja (juk :), lassan neki is fel kell nőnie.

No comments: