Friday, August 29, 2008

Befejeztem

még egy német könyv olvasását. Végül is tetszett, bár az elején csak kínoztam magam vele. Sokat tanulok így, de tényleg. Mivel szeretek olvasni, ezen keresztül tanulom a nyelvet. Lassan ideje lesz áttérnem a könnyedebb olvasmányokról (ún. Frauenromane :)) a tartalmasabb könyvekre.
Amúgy meg rátaláltam erre a blogra. Ez egy olvasós blog, és főleg női írók műveit elemzik. Szeptemberben Szabó Magda "Régimódi történet"-e lesz megbeszélve, úgyhogy szépen le is vettem a polcról, hogy együtt olvassak velük. Izgi.
A héten úgynevezett decluttering-el kapcsolatos munkákat vittem véghez, először a fejemben, ebből kifolyólag pedig a lakásban is. (Decluttering = zűrzavartalanosítás ( saját fordítás)). Ez is izgi, később majd még írok róla.
Most mennünk kell fociedzésre, csak gondoltam, előtte írok ezt-azt, mert a végén még leszokom a blogírásról, ha nem vigyázok.:)

2 comments:

Renáta baba said...

Nah...ha rámész a www.dulcecasa.blogspot.com-ra
a bal oldali sávban a Cbox alatt van olyan,hogy Mama organizata.
Ott megtalálod a Rutina,Zonele casei stb.Megéri mindegyiket lépésről lépésre elolvasni,mert nagyon jó!!

Renáta baba said...

Ja és amúgy a blogon is találsz sok érdekes olvasnivalót!