Thursday, August 7, 2008

Visszatérve a

tegnapi, mára már elszállt Jane Austen kedélyállapothoz, amit speciell az általam ismert fiúk nem értenek és nem is fognak soha érteni, találtam egy tesztet, és én ha tesztet látok, muszáj kitöltsem.

I am Anne Elliot!


Take the Quiz here!


Ezek szerint én Anne Elliot lennék a tulajdonságaim alapján, a Persuasion- ból. Valamikor olvastam a könyvet, és múlt karácsonykor láttam a filmet is.
Nagyon szeretem ezeket a könyveket, annak ellenére, hogy mindegyik csak a fényes esküvőig göngyölíti a szálakat. Javíthatatlan romantikus vagyok, mit csináljak.

4 comments:

Anonymous said...

:D jó teszt. Én Elinor Dashwood lettem. Sense and Sensibility. A kedvenc Austen regényem, és egyik kedvenc filmem.

Rena said...

Én is javíthatatlan vagyok, ami a romantikát illeti, most is mialatt téged olvaslak Rómeót és Júliát hallgatom: "Szerelem ég szemében, ki akarta fenn az égben, Melyik csillag vagy isten, hogy Júlia így szeressen..."
A tesztet én is kitöltöm és a könyvet is megrendeltem és a filmet is feltétlenül megnézem :)

Adina said...

A filmet le lehet tölteni a netről?

márta said...

Nem tudom, nem nagyon értek ilyesmihez. Múlt karácsonykor ment a tévében, akkor láttam.