Monday, April 14, 2008

Hm..gondolom,

az irodában, amelyiken keresztül a lakásbérlést intéztük (márminthogy Tibi intézte, nátürlih, nem is én, mert ha én intéztem volna, valahol a híd alatt laknánk)...na szóval, az irodában még most is azon tanakodnak, vajon mit akarhatott ez az őrült nőszemély, aki én lennék...Pedig én csak azt akartam megkérdezni, hogy elküldték-e az EON-nak a papírjainkat, de ők ezt nem értették meg, vagy szerintem inkább nem akarták megérteni, mert annyira rosszul azért csak nem beszélek, illetve hát sajnos talán mégis?...:( Nade, legalább humorérzékük van itt a népeknek, és a végén már csak nevettünk, hogy milyen érthetetlen dolgok is vannak manapság a világon. (Azért remélem, hogy elküldték azokat a papírokat...)

4 comments:

Laszlo said...

Hm... jo ott a hid alatt? :D

márta said...

Jó hát, ha kacsák lennénk...

Laszlo said...

:))

Mak mak mak mak.

De akkor vegul elkuldtek a papirokat, vagy kell baratkozzatok a kacsakkal?

márta said...

Fogalmam nincs, hogy elküldték-e vagy sem. Majd kiderül.