Wednesday, April 9, 2008

Tovaszálló napjaim, iskolabusz és szerelem.

Még mindig felolvasok esténként a gyerekeknek, illetve hát a költözködés alatt nem, de most megint, és biztos van értelme, bár volt már olyan, hogy az egy hónapig olvasott könyv végén azt mondták: ó, hát nem is történt végig semmi, csak eltörte a kisfiú a lábát, aztán meg a végére meggyógyult. Hát így vagyok én is, hogy alig történik valami, csak telnek a napok...Ma is, az egész délelőtt eltelt főzéssel, s mire észrevettem, már menni kellett a gyerekekért, akik aztán megették, amit főztem. Bezárult a kör. :)
Amúgy, ma iskolabusszal mentek a lányok suliba, mert az ingyenes nekik, illetve hát most kapták meg az erre feljogosító kártyájukat. Én is elkísértem őket (nekem nem volt ingyenes...), de holnaptól már magukban mennek, és én fehér zsebkendővel fogok integetni reggelenként a távozó busz után.:) Kell egy kis önállóság a gyerekeknek.
Közben meg nyelvtanfolyamot keresek magamnak, hogy a tökéletes nyelvtudásomat még tökéletesebbé tegyem, de azt már látom, hogy itt helyben nem lesz, talán majd a környező városokban.
Májustól Enikő is óvodás lesz. Az ovi itt nagyon drága, de rászánjuk az összeget, mert tőlem biztos nem fog megtanulni németül a kicsike. Szóval májustól jó lenne nyelvtanfolyamozni, csak nem tudom, bele fog-e ez férni a délelőttjeimbe, oda-vissza utazásokkal együtt...
Ennyi. (A "szerelem" szót csak azért tettem a cím végére, hogy izgalmasabb tűnjön a pószt. Bocsánat. Én is mástól lestem el ezt a trükköt.)

20 comments:

SKata said...

Naná,hogy én is a szerelmes-témát kerestem:)))))!Azért trükközés nélkül is szívesen olvaslak:)))!

Anonymous said...

Tetszik a szerelem :). Ahogy elnézem a lányokat, egy-két hét és az iskola(busz) mellett a szerelem is napirenden lesz a házatok táján...és nem csak úgy, kedvcsinálóként blogolvasóknak:).

Laszlo said...

Nem volt trukk, Marta!!!

Azt komolyan irtam, mert szerelmes lettem a tengerebe!

Halljunk, oda! Meghogy trukk!

(igaz, felig trukk volt :P)

Anonymous said...

tokjo volt ez a bejegyzes.
a cimbol kiderult, hogy mar az iskolabuszt is szereled ;))
aztan meg oszkar ingje is napvilagra kerult :))
s mindehez deutsch tamas egy fikarcnyi hozzajarulasa se kellett
.

Lele said...

Igazat adok anna-nak,a busszozás-szerelem!Hi!Hi!Bravo a nyelvtanulási akaratnak.Már akkor is ha csak tervezed.Én annak a hivöje vagyok,hogy a gondolatoknak-akarat erejük van,csak ki kell öket hangosan mondani.Lásd meg valamelyik VHS(Volks HochSchule)-nél a környéketeken akad a szintednek megfelelö nyelvkurzus,és néhe van gyerekmegörzés is-nem garantálom-.Kitartást kívánok.Én annak idején sokat tanultam gyerekkönyvek hangos olvasásával-habár közel 19-20éves lehettem-s most,hogy eggyütt tanuljátok a nyelvet tudjátok a lányaiddal egymást bátoritani.Majd meglátod kis idö múlva a leányok fognak neked német órát tartani.

Laszlo said...

:))

Laszlo said...

Ja, elfelejtettem kifejezni megsertodott allapotomat amiatt, hogy nem is emlitetted, hogy tolem inspiralodtal, s nem is kertel tolem bocsanatot, csak az olvasoktol.

márta said...

Ha elolvastad, akkor te is olvasó vagy, tehát neked is szólt, mert nem írtam olyat, hogy bocsánat, kivéve Oszkártól.
Amúgy meg, és egyébként is, igazad van, egy általad kitalált poénnal akartam villogni, és ez nem szép dolog, bár tudtam, hogy nem hagyod szó nélkül, tehát vehetjük úgy is, mert tényleg így is van, hogy én akartam, hogy kiderüljön a(z) (i)gazság. Egyébként meg, és amúgy is, kár lett volna nem még egyszer elsütni, mert annyira jó. Szerintem.

Anonymous said...

latom szerelitek egymast kitartoan :)
mint a lanyok a fociban a labdat... szoval most kinel is van a laszti? :))

Laszlo said...

:)))))))))))))

Jaj, gyerekek!! :D

Na jo, Marta.
Meg most sem kertel bocsanatot, de en "egyebkent meg, es amugyis" nem is haragudtam tulajdonkeppen, s nem is voltam megsertodve.

Csak na...


(kiddos, mi az a laszti?)

márta said...

Igen, én is amondó vagyok, hogy mi az a laszti?
(Nem kérek bocsánatot, mert parancsrszóra nem tudok, de amúgy is látom, hogy nem látod, hogy tettem linket hozzád, és így már okafogyottá vált ez a "laszti" dobálás.)

Laszlo said...

Jujjjjjjjjjjjjj! :D
Tettel linket hozzam! Naaztan!
Ilyen korulmenyek kozott nem kell bocsanatot kerj, tenylegesen okafogyotta valt, sot en kene bocsanatot kerjek, hogy olyan nagy port vertem. De tudod te, hogy viccelodok itt, s remelem nem vettel komolyan :P

márta said...

Már épp ideje volt egy kis porverésnek.

Laszlo said...

Hogy-hogy?

márta said...

Hát csak úgy, mert szeretem az ilyen ping-pong játékokat, amik tényleg csak a szavak játékáról szólnak.

liv said...

Hahaha! Én is a szerelemért jöttem, mégiscsak tavasz van...:D :D :D

Laszlo said...

Na, majd meg pingpongozunk akkor! :)

Anonymous said...

laszti=labda. mint ahogy marton=marci. ennyire nehez a magyar nyelv? ;)
amugy oszkar, te engedelyedet adtad a kilinkelesre? ;)
most, hogy oszkar lett a mas akkor mi csak egyszeru simak vagyunk? ;)

márta said...

Fiúk, a sírba visztek...:)

Amúgy, olyat hallottam már, hogy "szenya"=szendvics, de lasztit még nem.

Anonymous said...

jobb, mint ha a lanyaid vinnenek ;)