Friday, April 25, 2008

Valami


igazi hisztis áprilisi napunk van. Ha az ember elindul valahova, jobban teszi, ha visz magával: esernyőt, napszemüveget, napolajat, tavaszi kabátot és téli kabátot is. Láttam egy plakáton, hogy ma délelőtt a város óvodásai fognak énekelni a központban felállított májusfa körül. El is mentünk Enikővel, mert ilyet még nem láttunk, meg aztán egy ilyen kis helyen az ember megragad minden szórakozási lehetőséget, ugye. Szegény kis óvodások...eléggé pórul jártak, mert a kezdéssel egyidőben eleredt az eső is, pedig előtte még sütött a nap. Azért dalolásztak lelkesen egy darabig...Mi meg egy jót sétáltunk az esőben. ( Még mindig nincs gumicsizmám.)
Sára és Anna még egy szót sem beszélnek az iskolában, de ez valahogy nem akadályozza őket abban, hogy jól érezzék magukat. ( Amúgy ma az egyik tanár bevitt a suliba pórázon egy malackát, én is láttam.) Itthon azért mondanak egy-egy szót. Az "e" betűt következetesen "ö" -nek ejtik, ahogy itt szokás. Nekem azért a "Zirkel" az cirkel, és nem cirköl. Egyelőre.
Most pedig, eme érdekfeszítően izgalmas poszt végeztével még megiszom a vaníliás teámat, (ami Tibi szerint egy nonszensz, szerintem meg nagyon finom...) és még sütök ma egy kenyeret, meg lekváros kifliket, meg még nem is tudom mit, mert drága családomnak olyan jó étvágya van mostanában, hogy eldöntöttem, én szeretek sütni-főzni, mert az ember mégiscsak nagyobb kedvvel csinálja azt, amit szeret.

4 comments:

Anonymous said...

egyetertek tibivel ;) mi a velemenye az eper tearol? :)
karpotlasul, majd felrakom neked a ma esti naplementet, oke? :)

márta said...

Majd megkérdem. Az epertea az egy normális ízű tea, úgyhogy biztos jó véleménye van róla.:)
A naplementét köszönöm előre is.

Anonymous said...

na jo,zirkel,zirköl...szerintem inkább zircal(az a az a kalapos a lenne románul acasabol az utolso betü)....na,de komplikálok most mindent...vajon érted?
...ha nem na...most ezt akartam irni...basta!:)))Szép napot!!

márta said...

Igen, értem. :) És jobban is tetszik, mint a "cirköl".