Wednesday, April 30, 2008

Most tudtam meg,


hogy itt, Németországban holnap ünneplik az Apák Napját. Szabály szerint mindig Pünkösd előtt a második csütörtökön van, most véletlenül éppen május 1.-re esik. Ezeket a kis ajándékokat az iskolában készítették a lányok Tibinek...
Amúgy Magyarországon június 3. vasárnapján ünneplik állítólag, de én ennek nem sok jelét láttam. Szóval, minden apukának, és főleg az enyémnek, na meg a lányaiménak is, Boldog Apáknapját, bármikor is legyen az hivatalosan a naptárba bejegyezve! :)

7 comments:

idrah said...

Látom, a férfiak szívéhez a gyomrukon át vezet az út még Apák Napján is :-D...
Egyébként erre felénk, Dél-No-ban is ünneplik, Ákosék is tegnap a suliban egy papírkaticát barkácsoltak. Nem is értettem először, mikor mondta, hogy Apának készült... azt gondoltam, félreértette az Anyák Napját. Aztán leesett, hogy ennél azért már jobban tud németül :-DDDDD.

Anonymous said...

nagyon aranyos amit készitettek!:::Már kiváncsi vagyok mit készitnek anyák napjára:))

Babi néni said...

Ezt könnyű lesz megjegyezni. :o) Anyák napja körüli csütörtök, vagy a szülinapom előtti nap. :o)

Anonymous said...

errefele meg nincs apak napja. de van mar torvenytervezet amelyik a nok (marcius8) es a ferfiak (majus5) napjat hivatalos szabadnappa fogja kikialtani. :)

Laszlo said...

A "deine"-t azt kétszer kell írni?

márta said...

Kötéltáncos: boldog szülinapot előre is! :)
Oszkár: szerintem nem, de így sikerült.:)

Laszlo said...

:D