Saturday, April 26, 2008

Szomszédok


(Én szerettem annak idején ezt a sorozatot...)A szomszédainkról még nem írtam. Hat lakás van a házban, látásból mindenkit ismerek, mondhatni, köszönőviszonyban vagyok a népekkel, ennél nem több. Nemcsak a nyelvi akadály miatt (milyen jó, hogy van mit okoljak mindig), de amúgy sem vagyok nagyon haverkodós, itt meg pláne óvatos vagyok, mert nem ismerem a helyi szokásokat, hogy mit illik, mit nem...A szembeszomszédék fura család. Még nem sikerült megállapítanom, hogy pontosan hány gyerek van, mert van, hogy csak kettő, de van, hogy négy-öt is. Szerintem vannak előző házasságból való gyerekek, és van közös is, de nem tudom, ki kinek a mije. Tegnap ugye sütöttem a kifliket, és gondolván egyet, vittem át nekik is belőle. Még jó, hogy nem gondoltam kettőt, mert akkor biztos nem vittem volna. (Én mindig meggondolom a jó döntéseimet, és átváltom őket rosszakra. Ilyen is kell legyen valaki...) Örültek neki, meg minden, és ma visszahozták a tányért, de nem üresen. :) Szóval bonyolult az élet, és bonyolultak a kapcsolatok is, de két ember között legrövidebb és legegyszerűbb út ... a süti. :)

5 comments:

Lele said...

Az szép volt töled,valaki meg kell törje a jeget.Mi-én a szomszéd,valahol fölöttünk lakik,7 év után is még mindig csak köszönöbe vagyunk-meg kell említsem egy kicsit házisárkány s nem is szeretnék "közelebb" kerülni a nagyságához.
Ich wünsche euch ebenfalls ein schönes Wochenende.

Lele said...

Kijavítás:szomszéddal akartam írni

gza said...

Jaj, de jó vagy! Én olyan béna vagyok, sosem jutna eszembe ilyesmi, a sütizés pedig annyira jó ötlet!
Liv

Anonymous said...

ügyes vagy Márta!!Megtudjuk mi a németeket"lágyitani".A svábok itt még zárkozottabak,de azért én meár sokakkal barátságot kötöttem...na,szóval mi a Hunyadiak értünk ehez;)

Anonymous said...

Én is szeretnék ilyen sütivel kezdeményező szomszédokat :)