Tuesday, April 1, 2008

Van itt egy kis

írószerbolt a belvárosban...Képzeljétek, ott az ebédidő déltől du. háromig tart! :) (Valakik nagyon tudják, mi is az a dolce vita...) Na, és oda vonultam be ma a három gyerekkel és a tökéletes nyelvtudásommal. Mutatom a listát, hogy mi kéne, meg magyarázok is, de aztán azonnal rájöttek, hogy mi a helyzet velem. :) Mikor aztán számlázgatták a dolgokat, az intelligenciahányadosom segítségével rájöttem, hogy nem lesz elég a pénzem, mert "csak" 40 euróval indultam el iskolai cuccokat venni, de én sose mondtam, hogy nem vagyok naiv. És mutattam is, hogy nekem csak ennyi van...Naszóval, nincs semmi poén, nem is kell hogy mindig legyen, attól még lehet pósztot írni, nem? Egyszerűen összeadogatták 40 euróig, a többit félretették, és mikor visszamentem érte, azt mondták: Schülerkinder sind teuer...

4 comments:

Anonymous said...

Három drága, megfizethetetlen. Akarom mondani négy...:)

Anonymous said...

Kérnék fordítást, mert szégyen nem szégyen, de németül pontosan annyit értek, mint kínaiul. Se többet se kevesebbet...

márta said...

Négy darabom ágyból van csak, de minél jobban magyarázkodok, annál gyanúsabb leszek még a végén...:)

Fordítás: Az iskolásgyerekek drágák...

airámanna said...

Kimaradt a felbecsülhetetlen :)