Wednesday, July 27, 2022

Apró nyári projekt.

Már a múlt héten eldöntöttem, e hét keddjén teljes szabadnapot adok magamnak. Beírtam kérdőjellel a határidőnaplóba, hogy esetleg elmegyek egy tó partjára vagy termálfürdőbe, de végül hagytam magam egyszerűen csak sodródni. Verseket olvastam, sütöttem egy kenyeret, sétáltam egy nagyot Svennel, megnéztem egy romantikus filmet és rendet raktam a papírjaim, jegyzeteim között. Végül szerettem volna készíteni valamit, magamnak, a két kezemmel. Elővettem egy kis gombolyag maradék fonalat és kerestem egy ingyen letölthető kendő kötésmintát. Nagyon kedvemre való volt, mert körülbelül így kezdődik: végy olyan fonalat, amilyet akarsz, egy akármilyen vastagságú kötőtűt és kösd olyan méretűre a kendőt, amilyenhez csak kedved van. Mikor elfogyott a fonal, már láttam, vállkendőnek túl kevés lesz, ezért - a nap és a minta könnyedségéhez igazodva - egy pillanat alatt átgondoltam az egészet bandana fejkendővé. Varrtam rá gombot, horgoltam gomblyukat. Még meg sem száradt teljesen, máris használom. Összefogja a nagy melegben a rengeteg hajamat. Attól tartok, senki sem fog tudni megakadályozni, hogy ne fogjak neki még egyszer a mintának. Útközben úgyis kiderül, mi lesz végül majd belőle.

2 comments:

Anonymous said...

Mennyi sok, értékes dolgot belefértettél egy szabadnapba. Gyönyörű! Csodállak, Márta! Őszintén.
Piroska

Éva said...

Megint ügyes voltál, mint mindig.