Sunday, December 9, 2007

Egy kis meglepetés...


Ma délután mézeskalácsot sütöttünk Sárával, és arra gondoltam, hogy készítek Nektek is valamit...Voilá! Remélem, senkit sem felejtettem ki a kommentelők közül, s ha mégis, hát ezer bocsánat. Szóval, előre is boldog karácsonyt, meg minden, és ígérem, a ti tiszteletetekre fogom ezeket megenni. :)
Közben már eszembe is jutott, hogy kifelejtettem Erikát, mintha nem tegnap találkoztam volna vele...Tiszta szenilla vagyok...
(Meg aztán néhányat kicsit megégettem, meg nem tudok szépen írni, és az a cukros máz is folyt szét, ésésés lehet, hogy nemcsak Erikát felejtettem ki, blablabla...Magyarázkodni azt tudok, pedig erre most semmi szükség nincsen.)

26 comments:

natikrisz said...

Hááááááááááááát, nahát, micsoda meglepetés! És micsoda összefüggések! Ma délután kaptam még egy mézeskalácsot :)
De az nem ehető. Igaz, számomra ez sem.

De köszönöm szépen! Kedves vagy, hogy a tiszteletemre is sütsz is, eszel is. :)

Amúgy nagyon szépek! Épp nézegettem, hogy milyen Mártás betűket rajzoltál ezekre is!

Adona said...

de aranyos(ak) vagy(tok)! de tényleg. ez az első mézeskalács, amit nekem dedikának, szóval igazán megtisztelve érzem magam. és az igazi nevemen fedeztem fel magam :D vagy az másnak szól?

csillag said...

én látok egy "Kisvirág" nevű mézeskalácsot, szerintem az a tied:D
Te Mártaaa, tudod hogy én nagyon szeretlek? Az én csillag mézeskalácsom csillag alakú. És csak az enyém!! Megtisztelve érzem magam. Köszööönööööm:)

Anonymous said...

10 nap utan ujra "bekoszonok" - es mi fogad? mezeskalacs..a sajat nevemmel..ez igazan nagyon jolesett:))kedves fogadtatas, thanx!:))

SKata said...

Máááááááááártaaaaaaa:))))))))!
Ilyen megható AJÁNDÉKOT még sohasenem kaptam,hüpp-hüpp:)))))!!!!!
KÖSZÖNÖM!!!!!!!!

Laszlo said...

Jaaaaaaaaaaaaaaj, de aranyoooooooooooos!!!! :D :D :D
>:D<

Nagyon kedves meglepetés!

Anonymous said...

Milyen fennkolt, pompas.. es meg ironikus is.. szivre irni szivtelensegemet.. jobb inkabb nyilhegynek kepzelni, hajszalpontos melleloveseimre gondolva. Mindenesetre jobban ertesz az ajandekkesziteshez, mint en, muss ich sagen.

Adona said...

tényleg csillag, igazad van. úgy látszik, az este már túl álmos voltam... :)

Anonymous said...

és kit érdekel, hogy nem írtad fel a nevem egy sütire, annál jobb volt enni a túrós pogácsát, és mézes is volt, és abból is ettem. :)
finom volt...nyami
E.

Anonymous said...

óóóóóóóó, én is nagyon, nagyon meg még annál is jobban köszönöm!!! ez aztán nagyon klassz meglepi volt nekem is!, meg hogy képeket is tettél, na, már szavakat sem találok!!!
emi

Anonymous said...

ja, és az enyém mitől olyan sötét? mi az a plussz, ami benne van?:))
emi

Anonymous said...

Emi, szvsz ezekre vonatkozik az, hogy kicsit megegett...
Márta, en is koszi, foleg, hogy laptoprol meg nem tálaltak nekem mezeskalacsot :)

Anonymous said...

Ha tudnád mennyire örülök!!!!!Nagyon kedves vagy!!!Látom, még a neten is jár a mikulás!!!Ez nem semmmi!Nagyon-nagyon köszönöm!!!

Anonymous said...

Józsi, hát ez a különbség az optimista és a nem-optimista(hogy durvábbat ne használjak:)) ember között: az első úgy látja, h. abba még kevertek vmi pluszt, mondjuk mézet, stb, a második viszont azt mondja rá, hogy megégett...lehet, h. neki van igaza, de akkor is...ja, és a tied is sötét!!!
Emi

encóka said...

Nahát, milyen kedves! és én pont középen vagyok!! jó, nem egyedül... így csak később ettél meg, ugye?

Anonymous said...

nagyon,de nagyon szépen köszönöm!!!!!nagy megtiszteltetés...és hiszem hogy finom is volt és mikor etted rám gondoltál!Látod ezért(is)szeretlek én téged annyira!:))

Anonymous said...

merci beaucoup :)
most azon filozok, hogy tudtal pousztot potyogni... a sutikekkel a billen?! :-?

es egs :)

Anonymous said...

:)) Ez jooo. ez joo.. "olyan sotet vagy, mint a mezeskalacsod!".. jajj.. ha az optimista ember hozzaadott ertekre, a pesszimista elsutesre gyanakszik, akkor milyennek szamit az, aki megnezi, talalhato-e tus a konyhaban? Vagy aki a ellenorzi a fenykepezogep allapotat?

márta said...

Igen, elégettem egy kicsit azokat a sütiket, naés?:), attól még ehető.
Aki tust keres a konyhában, az valószínüleg nem a szüleinél lakik. Aki ellenőrzi a fényképezőgép állapotát, az egyszerüen és unalmasan normális és előrelátó. És sose szoktam.

Anonymous said...

Te annyira tündér vagy, de minden értelemben: konyhatündér, meg ... most már tündér nem is jut eszembe, de ilyenekre gondoltam, hogy feleségek gyöngye, és mintaanya, jó barátnő, kedves rokon stbstbstb... puszi a névre szóló mézeskalácsért.

Betti said...

És ezeket mézeskalácsokat mind megeszitek?

Anonymous said...

betti: szerintem, Martanak a No Mercy a kedvenc fiuegyuttese ;) de ezt valoszinuleg Cipo megcafolna :)

márta said...

Cipő forever! Igen, mind megesszük. :) Amúgy most látom igazán, hogy jobb adni, mint kapni. Pláne így, hogy a mézeskalács is az enyém marad. Hisz ez a lényeg!:)

Gabi said...

Én is köszönöm a meglepit...megtaláltam a nevem...legalábbis találtam egy Gabit :-)))

Anonymous said...

En is koszi:)

márta said...

Közben eszembe jutott, hogy a Juditot is kifelejtettem...:(