Monday, December 10, 2007

Megvan

a Becoming Jane, csak mondom, hogy nemhiába ajánlgattátok nekem, mert itt van, és előre örülök az estének, mert akkor majd jól megnézem. És felkészülök rá, mert egy ilyen film megérdemli a kellő érzelmi állapotot. Közben rájöttem, gondolom utolsóként, hogy mennyi hasonlóság van a Büszkeség és balítélet valamint a Bridget Jones naplója között. Gondolom, szándékosan. A legszembetűnőbb az, hogy a Darcy szerepét ugyanaz a színész játssza, aki olyan nagyon tud nézni. Én ugyan észre se vettem :), mert én már immunis vagyok ilyesmivel szemben, de állítólag nagyon szép búsan tud nézni, ami azért nagyon nem hátrány. Szóval ma este én leszek a becoming-romantic-márta...

10 comments:

Anonymous said...

Egyszer nézd meg a LORA-t is, kiváncsi vagyok a véleményedre.

amilgade said...

Köszönöm, hogy felhívtad rá a figyelmemet!

Amilgade

magdanya said...

Jaj Márta, olyan régen jártam már nálad, de most aztán bajban vagyok, mert naggyon, de naggyon tetszik, ahogy írsz,és hát én akkor megint itt fogok ragadni, ami persze nem hátrány, de akkor mikor fogom magam végre kialudni, meg ilyesmi, és különben is a Darcy szerintem igen, meg a film is, és már megint meg kéne nézni, de akkor megint azt fogom érezni, hogy akkor én most vajon szerelmes vagyok-e, de ha nem, akkor az baj-e, de az is lehet, hogy igen, csak már máshogy, és nem is baj, hogy az én férjem szeme sem áll jól, de azért szépen néz, még ha bús is... ;)

márta said...

Megnéztem, és olyat pityeregtem, mint egy csacsi. Hogy egyfelől az ész, másfelől a szív, és a tisztesség, meg a bús pillantások...Meg a ruhák, és a táncok...:))) És hogy a végén mindenki a józan eszére hallgat. Hát én is azt mondom.

Anonymous said...

mar akinek van... mert akinek nincs, az mire halggasson?? :)

márta said...

Nem én vagyok a te embered, aki választ tudna adni erre a kérdésre. :)

Anonymous said...

akkor miert irtad, hogy MEGVAN? :)
meg azt is irtad, hogy "Hat en is azt mondom".
szoval te csak az eszesekert felelsz? ;)
nem te vagy az emberem... hm... igenis asszonyom ;)

márta said...

Én csak azt akartam mondani te, hogy még soha életemben nem tudtam csak az eszemre hallgatni, tehát kérdezz olyat, aki igen. :)

Anonymous said...

oke, ennek tiszteletere meg-gyujtottam-egy-gyertyat :) feny derult a mondatodra. koszi.

ha ma este raertek es bejon az m2... akkor nezzetek meg ezt a filmet es ird meg nekem, hogy milyen feeling-et hagyott. koszi :)
A szemkozti ablak

márta said...

Megírnám, de nem tudtam megnézni, mert itt nem megy az m2, és a netről se sikerült letölteni, pedig nagyon érdekelne, mert én is kilenc éve vagyok férjnél, és nekem is szelíd a férjem, bár szerencsére nincs szemközti ablak. :) De azért halálosan érdekel a film, és ..tudod, most arra számítok, hogy egyszer majd eljuttatod nekem is. Csak nem akarom direkt kérni.:)))