Wednesday, December 5, 2007

A teljesség igénye nélkül...




14 comments:

SKata said...

Nagyon tetszik a koszorú,le a kalappal:)!

Anonymous said...

Naaatyon szep!

Noémi-Ruth said...

Nahát! Micsoda képmutatás(ok)! :)))

Anonymous said...

Hallod, nyithatnál egy játszóházat, eljönnénk hozzád a gyerekekkel szívesen...

Gabi said...

Te Márti, te aztán nagyon ügyi vagy :-)

Adona said...

nagyon ügyes vagy! és a koszorúd nagyon tetszik! :) na meg a többi is :D

Betti said...

nekem is :)

Anonymous said...

jaj de szép minden!!!

Jövőre, ha még itt lesztek be kell jelentkezzek hozzád, hogy együtt "ügyeskedjünk"!

na nézd csak, de szemtelen vagyok, meg akarom hívatni magam :D
nemet is lehet mondani :P

Anonymous said...

jaj elfelejtettem odaírni a nevem
szóval az előbbi comment is tőlem származik

Erika

Anonymous said...

Keretsz..

Anonymous said...

hááát...el kell ismerjem becsülettel, hogy a te koszorúd még az enyémnél is szebb!!!:))
emi

márta said...

Még, még, mééég, ennyi nem elééég! :)

Anonymous said...

wow...gyönyörü,nekem minden tetszik....aranyosak az angyalkák is:)))

csillag said...

jaj, te, hát én még nem is dícsértelek meg. Szóval: Szép. Gyönyörűűűűűű