Wednesday, December 19, 2007

Tudom, hogy az égadtavilágon

mindenki, de mindenki fontos dolgokkal foglalkozik, de...jó, butaság, meg minden, csak már sokadjára hallottam egy magyar számot az MR2-n (lánykori neve Petőfi Rádió), és nagyon tetszik, valami görbe tükröt tart a 21. században lézengő globalizálódó magyar elé ...Van benne olyan, hogy felnyalok egy bélyeget az égboltra, meg hogy hulló csillagokon sétálok, és olyasmi, hogy utána fellépek az iwiw-re, megnézem, hogy ki jelölt be, és a végén egy jó kis ironikus rész a tescóról, ahol a legkisebb is számít, ugye. Ha véletlenségből ismeritek, vagy ilyesmi, hogy kik éneklik stb., akkor szóljatok nekem is, mert a rádióban ezt mindig az elején mondják, és nekem még nem sikerült az elejétől meghallgatnom, mert én csak az autóban hallgatom az emerkettőt, és mindig németórára menet fogom ki ezt a dalt, de nem hiszem, hogy van valami összefüggés ezen tények között.
Apropó görbe tükör: hallottam ( de ezt már az MR1-en), hogy hazánkfiai feltaláltak egy olyan szerkentyűt, ami valami görbe tükör segítségével a térbe vetíti ki a képeket. Tehát például nem a falon látunk egy kétdimenziós képet, hanem a fejünk fölött, a levegőben, három dimenzióban. Hát jó dolog, hogy ilyen hasznos kis szerkezet is van már a világon...

4 comments:

Anonymous said...

Nem szereted google-t? Nem baj, o szeret teged. Ha keresed ezeket a szovegeket, csak a te blogodat adja ki...

Anonymous said...

jah, s remelem azert a csemetek fulebe nem ilyen bogarak masznak be :-<

márta said...

Jól van te, hát nem értettem kristálytisztán a szöveget, mert különben nem reklámoztam volna nyilvánosan, s különben is te tetted fel, hogy hol található!:) Le is törlöm, remélem no offence, csak vigyázok a jó híremre...:)

Anonymous said...

amugy a gugli siman kibokte, hogy ki bir ilyen lsd-es notacskat kitalalni.
a torles a jogaidhoz tartozik :) elj vele batran. offence nincs.
a jo hired viszont mar sikeresen bekerult a gugliba: eleg beirni a felnyalt belyeg elso szemelyenek a neveben ;)
amiota nem adjak a kabarecsutortok... kihallt a petofi nalam.