Tuesday, December 11, 2007

Kétpontos

kívánságlista jutott eszembe ma reggel:
1. Kellene nekem egy holland fapapucs. Vajon milyen lehet olyanban járni? És vajon csak Hollandiában lehet-e olyat kapni? Végülis butaság, lehet sohase viselném, hogy ne zavarjam a lenti szomszédot, mert mindig túlságosan is vigyázok arra, hogy ne zavarjak másokat. Én például szeretném, ha a fenti szomszéd holland fapapucsban járna.
2. Kellene nekem egy kicsi fekete kutya. Láttam ma reggel egyet. Nem tudom pontosan milyen a fajtája, talán tacskó, olyan kis vékony, elég hosszú a teste, sima a szőre, lógó füle és hosszú orra van. És kicsit félénk, mély nézésű szeme. Ilyen kutyus kellene nekem, szvsz illene hozzám, persze nem a lógó füle miatt.:)

3 comments:

Anonymous said...

egy nemet fekete dog, nem lenne jobb? mindig feszitene melletted es... egy szavaval mindenkit vigyazba allitana :)

Anonymous said...

Egy német fekete dög?...
1. A mi fenti szomszédunk nem holland fapapucsban jár, csak tűsarkuban, és még ezt se szeretjük. Te se sokáig bírnád, hiába dicsekszel itt. És a te apud nem kapott régen a gyárból olyan fapapucsot?
2. Amolyan "long vehicle" kutyára gondolsz?

márta said...

Igen, olyanra. :)