Thursday, December 6, 2007

Ma biztosan magasabb

lettem egy kicsit, mert ennyit minimum megérdemlek, amennyit nyújtózkodtam és akrobatáztam, hogy a függönyöket le, majd mosás után feltegyem. Pedig kicsit tériszonyos is vagyok, elég, ha egy kisszékről nézek lefele, már szédülök.
Megkérdeztem Enikőt, hogy elmondta-e a gyerekeknek az oviban, hogy járt nálunk a Mikulás... Erre ő azt felelte, hogy igen, de senki se ment oda, hogy meghallgassa. Ja, hát van így, hogy az ember csak beszél, beszél, aztán sehol senki. Nekem mindig azt mondják a gyerekek, hogy akinek a szája jár, előbb-utóbb pórul jár! Pedig én egyáltalán nem beszélek sokat. Mikor régen angolra jártam, hát ott voltak mindig valami képek, amikről kellett beszélni (nagyon utáltam!), na , és én két mondatban elintéztem az egészet. És az sose volt jó, mindig kellett a körítés, és végül is a nyelvvizsgáig szépen beletanultam, hogy egy mondtatot tízben mondjak el, és még most is jó hasznát veszem ennek a tudásnak, mert például ez a post is lehetett volna ennyi: Ma kimostam a függönyöket. Abban a téveszmében vagyok, hogy nem beszélek sokat.

10 comments:

airámanna said...

Erdélyi vagyok, Döbröntén élek, van 30 éven, és két (csoda)fiam, egypetéjű ikrek. Az ő blogjuk után kutattam a hálón, így akadtam a Tiedre...és gondoltam írok kommentet, mert...mert szereted...mert a Mikulás talán még a környéken...mert szerintem is jó, ha két hazája van az embernek, és bár rapszódikusan ugyan, de akkor rettentesen hiányzik a Somos tető, a Mikó kert, meg a Hargita...de jó a Szarvaskő romjai között is...és rám is várnak a függönyök.

Anonymous said...

Márti, tudom, hogy ez most abszolút nem ideillő komment, úgyhogy bocs: ahhoz a fergeteges túrós pogácsához, amit a múltkor reklámoztál, jó a Delma kenhető margarin is, vagy feltétlenül Ráma kell hozzá? Kösz a választ, azért írtam ide, mert talán itt olvasod el leghamarabb és még ma este összeállítanám a masszát.
Emi

márta said...

Emi, szerintem jó lesz bármilyen margarin, bár én eddig a Rámát használtam. Próbáld meg. :)
Mother, akkor majdnem szomszédok vagyunk!:) Nagyon szép helyen laktok, odavagyok azért a szép kis patakért és hídért a falutok végén. :)

Anonymous said...

Ha nem lenne ez a tudasod, nem olvasnanak ennyien.

Anonymous said...

Minden egyes leirt mondat egy esely arra, hogy elsuljon a billentyuzet a kezedben.

márta said...

Nekem eddig még csak vasaló sült el a kezemben.

Anonymous said...

Huha.. jo, ugy mondjuk konnyu.. a vasalo sokkal veszelyesebb fegyver, mint a szavak:).

márta said...

Nem. A szavak veszélyesebbek. A lángoló vasalóval csak a szőnyeget dekoráltam, de a szavaimmal már értékesebb dolgokat is romboltam.

Anonymous said...

Lehet, hogy most en leszek virtuoz, legepelt szokitoreseid elso aldozati tanuja? Kar, hogy kicsi az eselye.. evek tapasztalatai mutatjak, hogy engem csak vasaloval lehet bantani (bar nem a szonyegre kell tenni, hanem picit feljebb kell celozni vele).

márta said...

Ellenségnek soha, de soha el nem árulni a gyenge pontokat! (Önkéntes partizánok kézikönyvének első paragrafusának a harmadik bekezdése.)