Tuesday, December 11, 2007

Említésre méltó

dolog történt ma amúgy eseménytelen életű kis városunkban: felborult a Fő téren felállított csillogó-villogó óriási karácsonyfa. Én sajnos nem láttam a borulást, de így volt, pont akkor értem oda és álltam be én is bámészkodni, mikor már megérkezett a rendőrség, meg a tűzoltók. És ahelyett, hogy visszatették volna, szépen darabokra fűrészelték, mondjuk nem értem, miért. Az emberek jókedvüek voltak, katasztófaturistáskodtak, fényképeztek, mindenki örült, hogy nem az ő karácsonyfája borult. Legszebb öröm a káröröm ugye, és ezt míg élek, nem fogom megérteni, hogy miért.
Aztán elmentem ajándékot venni karácsonyra, de semmitse találtam, csak az esernyőmet hagytam el, és aztán vissza kellett mennem boltról-boltra megkeresni, és meg is találtam, mert nem sok ember járkál szívesen narancssárga esernyővel.

6 comments:

Anonymous said...

hát én szívesen járkálnék, mert nekem nincs esernyőm, valahol elhagytuk, és elfelejtettünk utána menni, úgyhogy szerencséd volt, hogy én ma nem jártam arrafele...:))
emi

Anonymous said...

Hát ezt én sem értem, hogy milyen logika alapján fűrészelték szét azt a karácsonyfát...annyira összetörtek volna az ágai borulás közben?!Most akkor nem is lesz karácsonyfa a főtéren karácsonykor?!Jó, tudom én, hogy pogány szokás, meg nem ez az ünnep lényege, de azért nekem tetszenek az ilyen óriás-karácsonyfák:)))

SKata said...

Nah,szerencséd,hogy én nem jártam arrafelé...mindig is szerettem volna narancssárga ernyőt....az én citromsárgám mellé:)

Anonymous said...

Marta, te az F betus partnak vagy a hive?

márta said...

Nem, én a PANKP-nak vagyok a híve. Ne fáradj, úgyse fogod kitatálni, mi az. De amúgy tényleg, végülis jobban tetszik, mintha piros esernyőm lenne, és... ilyen is csak neked juthat eszedbe, hogy a(z) F-re gondolj egy esernyő színéről.

Anonymous said...

Na hat elarulom, ha nem tudod kitalalni sehogyse;), h miert legszebb orom a karorom - mert nincs benne irigyseg!
Egyebkent annyira ismeros ez az elhagyos dolog meg a boltrol boltra valo visszafele jaras....:)))