Thursday, December 13, 2007

Rég nem voltam

cukrászdában, de ma este meghívtak.:) Kicsilányom találta ki, hogy a zsebpénzéből állja a család sütiztetését, és kaptam egy francia krémest, és aranyos volt, ahogy T. megtanította, hogy illik borravalót adni. Közben már aludtam egyet, altattam Enikőt ugye, vagy ő engem, ki tudja...De most megint éber vagyok, és egy csomó dolgot már vagy két napja halogatok egyik napról a másikra. Igen, tudom, hogy semmiségekről beszélek, igaza van nagyon ennek a Wilde-nak, hogy a nőknek sosincs mit mondaniuk, de azt elbűvölően mondják... Elég rémes, hogy ezen a laptopbillentyűzeten alig találom az ékezetes betűket, ha nem figyelek oda, simán jót ütök le, ha meg igen, akkor az összeset végigzongorázom, míg megtalálom a megfeleléáűúőt, namegvanvégre...Állítólag van olyan billentyűzet is, hogy egy betű sincs a gombokon...Olyan kéne nekem, s mikor kicsit odafigyelnék, hogy mit is írkálok-firkálok, hát már egy betűt se találnék meg normálisan.

3 comments:

natikrisz said...

Hehe, miközben kommenteltél hozzám olvastalak :D.

márta said...

Így kerek a világ! :)))

natikrisz said...

Minden szál összeér.

:) S a szempilláim is.