Sunday, December 16, 2007

Elmentünk megint

szánkózni, és nagyon sajnálom, hogy nem fotóztam, mert olyan, de olyan szépet láttam...De végülis csapnivalóan írnék, ha nem tudnám szavakkal is érzékeltetni, milyen szépek a galagonyabokrok a piros bogyóikkal, és az egész szépen behavazva...meg a fenyők, és a bokrok...Mint egy mesevilág. Na, tényleg csapnivalóan írok.
Szóltam a többieknek, hogy elmentem bóklászni, szerencsére tolerálják az időnkénti antiszociális viselkedésemet, és jó hosszút sétáltam a téli, csendes erdőben. Követtem valami kisállatok nyomát, és ropogott a hó a lábam alatt, és mégcsak el sem tévedtem, ami nagy csoda az én esetemben. Egész nap tudtam volna csak menni és menni. Majd a végső parlamentben, ahol Cipő szerint ugye már nem lesz vita meg ilyesmi, tartozom ezért a mai napért egy köszönettel.

1 comment:

Anonymous said...

Jo, hat nem kezdek el neked is panaszkodni, h milyen jo h nektek van, nekunk meg nincs ho...meg ilyesmik,...fo az elegedettseg...remelem neked van belole, igy, h allandoan havazik ott es lehet szankozni!:D:D