Sunday, December 9, 2007

Van úgy, hogy az ember


vizet prédikál, aztán bort iszik. Például én mindig azt mondom a gyerekeknek, hogy nem szabad ebéd előtt csokit enni, de én most úgy gondolom, hogy ebéd előtt igenis nagyon finom a csoki, sőt, pont most esik igazán jól. Úgyhogy szégyenszemre most csokit eszek, titokban persze. Míg fő az ebéd. Gyerekként is mindig erre vágytam, és a felnőttkor egyik nagy előnye, hogy megtehetem azt, amit akkor tiltottak.
(A kép tegnap készült, és azt is ábrázolhatná, ahogy én prédikálom a vizet, közben meg senkise hallgat rám...Ez végül is jellemző)

4 comments:

Betti said...

De jó látni titeket!

Anonymous said...

Jaj, igen.. a gyerekeknek mindig tiltanak olyan elvezetes dolgokat, mint a fozes, mosas, kes, villa, ollo.. felnottkent az ember ezeket akar kombinalhatja is.

Anonymous said...

Eloszor azt hittem, a harmadik lanyon rajta ul Sara. Aztan kinagyitottam a kepet.

Anonymous said...

de aranyosak vagytok:))