Monday, December 24, 2007

Van néhány percem,

mert T. elment a gyerekekkel anyósomékért, akik nálunk töltik az estét, és örülök ennek a kis csendnek, mert csoda tudja, de ma egész nap a konyhában tettem, vettem, na meg mosogattam :), mindig csak még ezt, csak még azt, aztán most már tényleg végeztem. Meggyújtottam minden mécsest, és kipakoltam minden kis ajándékot, és várom a kis családomat, mert jó és szép a csend, de még jobb és szebb a zajongás, nevetés, és társaik. Sokat hallgattam ma a rádiót, annyi jó beszélgetés volt, és arra gondoltunk T.-vel, hogy jó lenne venni vagy két tehenet, és ne nevessetek, mert akármilyen abszurdnak tűnik, ez nagyon értelmes dolog lenne.
És még csak annyit, hogy a karácsony is csak egy nap, igaz, hogy nagyon szép, de az a lényeg, hogy hogyan élünk az év összes többi napján. Boldog Karácsonyt!

3 comments:

csillag said...

Gondolunk rátok és Boldog Karácsonyt:)

Anonymous said...

Boldog karácsonyt!!!!

Anonymous said...

Nekem is van nehany percem es addig gyorsan elolvaslak;)
Boldog Karacsonyt!