Sunday, December 16, 2007

Nem vagyok valami

nagy sportrajongó, de azért meghallgattam a Kossuthon a magyarok úszását az EB-n, igen, közvetítették kis részletekben, és hát kalaple, főleg a fiúk előtt. Gyurta Dani ma egy aranyérmet, míg Cseh László az elmúlt napokban három aranyérmet szerzett, és ezzel tulajdonképpen tökéleteset teljesített, két világ- és egy országos csúcsot döntött meg. Én ennek örülök, míg T. oda van tapadva a Szólás szabadságához, ahol az egészségügyi reformot vitatják. Rettenetesen unom már, csináljanak, amit akarnak, úgyis megszavazzák holnap a törvényt, mert többen vannak, és mindenki egyetért, és aki mégsem (lsd. Szili K.), azt jól lesajnálják. Amúgy jófej ez a Szili, mert jut eszembe, annak idején a dec.5.-i népszavazáson is mert igennel szavazni, amikor minden piroska ikszelte a nemet. Ha így folytatja, nem sokáig lesz házelnökasszony.
Én meg csak írok itt, mintha nem lenne jobb dolgom, de legalább ti értelmesen töltitek az időtöket, és hát csak így tovább, jó munkát, jó tanulást, és jó éjt. Mentem hajat vágni, mert én (botcsinálta) fodrász is vagyok.

No comments: