Thursday, January 24, 2008

Az meg már milyen,

hogy ilyen hideg van?...pedig konvektor felhúzva, vörösáfonyatea gőzölögtetve, papucs a lábamon...Közben azon gondolkozom, vajon hogyan kell nyuszi illetve valamilyen-kisbogár-jelmezt készíteni? Jövő héten farsangolás lesz. És én kicsit nagyon nem tudok varrni. Színezni, ollóval vágni, ujjamat elvágni, ragasztani a ragasztópisztolyommal, új abroszt pillanatok alatt összepecsételni, kilyukasztani tudok. Varrni azt nem. Amúgy...ma valami bizonyítványokat hoztak haza a kicsik, és jól megsimogattam a buksijukat, mert Sára a "jó"-ról "kiváló"-ra javított, és Annának is kiváló lett. Az az igazság, hogy soha nem foglalkozunk a jegyeikkel, meg ilyenekkel, de azért jó, hogy jól sikerült a félév. Szerintem. Enikőnek elfelejtettem megsimogatni a buksiját, erre ő elindult világgá, egy jobb anyukát keresni magának. A jobbanyukák biztosan tudnának nyuszijelmezt is készíteni...

13 comments:

Anonymous said...

Azt a finom vörösáfonya teát, hej de megkóstolnám , de csakis nálad. ;)
Na majd egyszer...
:* E.

Anonymous said...

hehe
elképzelem Enikőt, ahogy mindezt előadta...

Anonymous said...

hehe, ez aranyos bejegyzés:))

márta said...

Hehe, nyuszifarkat honnan szerezzek, és hogyan ragasszam fel? :)

Anonymous said...

na, lesz mit helyrehozzal ill duplan bepotolj a buksisimogatasban..;);))
Egyebkent varrni en SEM tudok, es most olyan megnyugtato olvasni, h meg van mas is, aki nem tud:D
Gyerekkoromban is ugy "varrtam" a barbie-ruhakat, h vagtam egy egy lyukat az anyagon a kezuknek meg egyet a fejnek, aztan oldalt osszekapszaltam oket:))Szoval ennel okosabb otletet en nem tudok adni a varras teruleten:))

Anonymous said...

Ja, es ami nem ment ilyen modszerrel, azt megvarrta a szomszed kisfiu:)))))

márta said...

Lea, Lea, a "szomszéd kisfiús" dolog hozzám már nem illik :), de azértis összeeszkábálok egy nyuszijelmezt. Olyan nincs, hogy lehetetlenség...

Anonymous said...

de élveztem ezt a bejegyzést...na hogyan lehet nyuszifarkot csinálni,sajnos nekem sincs ötletem(én azt hiszem vattacsomót csinálnék és ugy ragasztanám egy fehér "trikora":)))én a farsangra készen vettem meg a ruhákat...itt is nagyba farsangolnak,de Christian egyáltalán nem élvezi,a héten a gyerekek oviba mehetnek farsangos ruhába,de ö fél töllük,és nem akar oviba menni.Na,ez van...

Anonymous said...

Nincs semmi olyan letett sapka, kabát nálatok aminek bojt-ja van, és le lehetne vágni róla és felvarrni nyuszifaroknak?!!!
Amúgy asszem, hamarosan nekemis ilyen jelmezgondjaim lesznek, mert a farsang dátuma már ki van tűzve,és a jövő héten szülőértekezlet is lesz,biztos ez lesz a téma...Akkor majd én is kérek tanácsot:)))

Adona said...

Marta, kerj kolcson egy nyuszitol a farkat :)

márta said...

Ez mind jobb lesz...:) "Nyuszika, add kölcsön egy kicsit a farkad..."..Ez azért elég félreérthető...:))

Éosz said...

Aranyosak vagytok, ahogy a bejegyzés is az :-)))

Anonymous said...

jo, hogy nem az agressziv kismalactol kell kolcsonkerni a farkincajat :)) mert a valasz ugyebar nyilvanvalo.

regebben egy csomo kulcstarton volt nyuszi-farka. manapsag mar nincs? lemaradtam a hirekrol :)