Monday, January 21, 2008

Valami képeket

nézegetek, és ez egész jó, nem? Még mindig nem tudom, szeretek-e vagy sem kilógni a sorból, de azt már igen, hogy szeretem azokat, akik kilógnak, más a színük, meg ilyenek. Ennek a bicajnak a gazdája is érdekes ember lehet...
Amúgy :), olvastam, hogy a magyarok felfedezték, hogy a nemrég elhunyt sakkvilágbajnok, Bobby Fischer...úgysem fogjátok kitalálni! Igen, félig magyar volt! Csodálkoztam volna, ha nem így van. :) A világ még a sakkot is nekünk köszönheti.

2 comments:

Anonymous said...

Furcsa, hogy egyes emberek bárkiről képesek felfedezni, hogy ő is magyar, csak éppen a fejükben uralkodó sötétséget képtelenek észrevenni.

márta said...

Én élvezem ezt a jelenséget. Még nem jöttem rá, mit akarunk állandóan bizonyítani a világnak, de ha elég sokáig élek, akkor az is bekövetkezik. Most jut eszembe, hogy mikor a francia elnököt megválasztották, akkor a Kossuthon egy délelőtt csak azzal foglalkoztak, hogy mit éreznek azok az emberek, akik abban a faluban laknak, ahonnan Sárközy ősei származnak. Mindenki eszméletlenül meg volt hatódva. Na, hát az ember annak örül, aminek tud...