Thursday, January 3, 2008

Mivelhogy

szeretek kilógni a sorból ( najó, nem annyira), én csak most teszek újévi fogadalmat.
1. Eldöntöm, hogy szeretek-e vagy sem kilógni a sorból.
2. Ezentúl szorgalmas leszek.
3. Meg türelmes, és kedves és ... ennyi elég lesz.
4. Nem csapkodom az ajtókat, ha mérges vagyok.
5. Nem hallgatok, amikor mérges vagyok.
6. Nem vitatkozok, amikor mérges vagyok.
7. Nem leszek mérges.
8. Mindennap megtanulok 50 német szót. (Azt nem mondtam, hogy mindennap 50 ÚJ német szót tanulok meg.)
9. És most már csak azért folytatom a számozást, hogy
10. meglegyen a tíz, tíz, tiszta víz, ha nem tiszta, vidd vissza, majd a szamár megissza...

5 comments:

Laszlo said...

Milyen cselekedetet is jelent a
"9. És most már csak azért folytatom a számozást, hogy" ?

márta said...

Oszkár, te miért kötekedsz velem? Amúgy van számodra valamim, csak jussak odáig, hogy lefényképezzem és elküldjem...Tudod, ez megint olyan ajándék lesz, hogy kapsz is valamit, meg nem is, és az abszolút nyertes én maradok.

Anonymous said...

és ha a 7-est megtartod, akkor mit csinálsz a 4,5,6-tal?

Anonymous said...

Oszkárnak igaza van, Márta, a 9 felelőtlenség volt, nehéz minden nap folytatni a számolást.

márta said...

Na hagyjatok már békén, jó? :)