Monday, January 21, 2008

Irreálisan

szürreális volt a ma reggelem...Végülis szörnyű, hogy erről írok, mert kit érdekel...Egyrészt rémeset álmodtam. Ritkán álmodok egyáltalán valamit, de akkor sem rémeset. Nincs annál rosszabb, mint így ébredni, és épp nincs kit felébreszteni, hogy mondja már, hogy ugye csak rossz álom volt...Így magamban vacogtam egy darabig, és még talán most is. Kinyitottam az ablakot, még bőven sötét volt, és a hold valami gyönyörű volt, de nem megnyugtatóan gyönyörű, hanem inkább félelmetesen. És már megint megfáztam, és panaszkodom itt nektek. De legalább ez a fotó szép.

1 comment:

encóka said...

Ma éjjel én is nagyon rosszat álmodtam, de felébredve B volt mellettem, ez pedig elég bizonyíték volt számomra, h csak álmodtam... de tényleg olyan rossz ilyen érzésekkel megébredni :(