Tuesday, January 8, 2008

Látom, jókor és jóembereknek

írkálok én itten, mert az átlag-érettségi-szintje a tiszteltolvasóknak saccperkábé akkora, mint az enyém. Mondom ezt a csirke miatt, akit visszateszek egy kicsit még, hogy játsszatok vele, és azt is mondom, hogy ki lehet kapcsolni a csipogást a hangszóróra való kattintással. És nagyon idétlen dolog ez a százas lista, amit mostanában írkálnak bizonyos blogokon, és éppen ezért nem tudok neki ellenállni. Itt az enyém:

1. Könnyen elérzékenyülök
2. Bár mostanában nem is.
3. Hamar megsértődöm
4. Bár mostanában senkise tudott megsérteni semmivelse.
5. Azt hiszem, jó irányba változom.
6. Mostanában.
7. Mindenre van valami ironikus megjegyeznivalóm.
8. Ezt elég sokszor megtartom magamnak.
9. Szeretem az égi jelenségeket ( csillaghullás, naplemente, sarki fény, ilyesmi)
10. Szeretnék eljutni Finnországba.
11. De bárhova szeretnék eljutni, ahova lehet.
12. Szeretek hegyet mászni.
13. Nem szeretek öltözködni.
14. Ez nem azt jelenti, hogy ruha nélkül járkálok, hanem,
15. hogy mindig ugyanazt a néhány kedvencet hordom.
16. Nem is tanultam meg soha magassarkú cipőben járni rendesen.
17. Nem szoktam sminkelni magam.
18. Nem állítom, hogy az előbbi öt pont pozitív dolog lenne egy nőnél, de őszintének kell lenni.
19. Nem szeretek sok ember előtt beszélni, meg ilyenek...
20. Amiben nem kellene, abban nagyon makacs vagyok.
21. Amiben jó lenne makacsnak lenni, azt hamar feladom.
22. Szeretem, ha vitatkoznak velem.
23. Szívfájdalom nélkül el tudom ismerni, ha a másiknak van igaza.
24. Bármennyi raffaello csokit meg tudok enni, illetve még senkitől sem kaptam annyit, hogy azt mondjam, ezt már képtelen vagyok megenni.
25. Kávé + tea + bögrerajongó vagyok.
26. Odavagyok a cicákért.
27. Megvan az a pozitív tulajdonságom, hogy magyarázatot keresek az emberek buta, gonosz tetteire. Szóval meglátom a jót is a rosszban.
28. Teljesen meg tudok bocsájtani. Akkor is, ha nem kérik. Persze, kell egy kis idő hozzá.
29. Leszoktam arról, hogy elrohanjak itthonról, ha gubanc van. Mondom, hogy
30. jó irányba változom mostanság.
31. Keresztény vagyok. Úgy értem, nem csak névlegesen. Ez nem jelenti azt, hogy
32. nincsenek megválaszolatlan kérdéseim a dologgal kapcsolatban. De
33. százszor is átgondolva a dolgokat, nem látok más útat.
34. Nem szeretem az érzelmi, drámai kitöréseket. Vagy az ilyesmire épülő döntéseket.
35. Szoktam kételkedni mindenfélében. Régebben nagyon naiv voltam.
36. Nagyon szeretem a Republic zenéjét. A szomorkás dalaikat... de nem azért mert mindig szomorkodnék, csak közelebb áll hozzám ez, mint az állandó optimizmus.
37. Ha már itt tartunk, mérsékelten vagyok optimista is, meg pesszimista is, szóval ilyen szempontból elég kiegyensúlyozott vagyok. Ez elég unalmas, nem?
38. Szeretek ajándékot adni és kapni, főleg, ha valami nem megfogható, vagy megvásárolható dologról van szó. Ritka az ilyen ajándék.
39. Már fogalmam nincs,
40. mit is írjak.
41. A romantikus filmeket azért szeretem, mert
42. jól lehet nevetni rajtuk.
43. Az való életnek semmi köze a romantikus filmekhez.
44. Nem vagyok valami jó az időbeosztásban.
45. Nem vagyok valami ügyes a konyhában, amit meg lehetne fél óra alatt csinálni, nekem ahhoz kell vagy másfél.
46. Szeretek mindenfélét bütykölni a gyerekekkel.
47. Azért elég brutális ez a százas lista, mi a szöszt
48. írjak még? De
49. azértis befejezem, ha már nekifogtam.
50. Mikor még tanultam, sokkal jobban szerettem a szóbeli vizsgákat, mint az írásbelieket.
51. Már csak azért is, mert több tanár is megjegyezte, hogy a valóságban jobban nézek ki, mint az indexemben levő képen.
52. Nem szeretem, ha fényképeznek.
53. Nagy szó, de megtanultam görkorizni. Azért nagy szó, mert nem túl jó az egyensúlyérzékem. Biciklizni is nehezen tanultam meg. Mindig úgy álltam meg, hogy elengedtem a kormányt, vagyminekhívják, és aztán lesz-ami-lesz. Mindig felborultam, az lett.
54. Elég lusta vagyok.
55. Tetszenek azok az emberek, akiknek nagy az önbizalmuk.
56. Szoktam irigy lenni, de nem mások anyagi vagy adottságbeli dolgaira, hanem azokra, akik határozott, erős önbizalommal rendelkeznek, bár talán kevesebb sütnivalójuk van, mint nekem. (Na, nehéz dolog ez az őszinteség.)
57. Szeretem a férjemet. Értékelem, hogy valaki pont engem akart.:)
58. A férjem nagyon békés ember, csak én tudom kiborítani.
59. Nem szoktam féltékeny lenni.
60. El tudom engedni a másikat, ha menni akar. Ugyanakkor nagyon tud fájni, ha
61. valaki egyszer csak már nem törődik velem, elfelejt, megun, ilyesmi...
62. Képtelen vagyok tettetni magam. Minden az arcomra van írva. Ez nem valami
63. jó tulajdonság a mai világban.
64. Idegesítően tapintatos tudok lenni, nem tudom, miért, mert például én nem szeretem, ha valaki ilyen velem. Illetve igyekszem felmérni, kivel mennyire lehet őszintén beszélni...
65. Most már tényleg nem tudom, mit még írjak.
66. Ja, nagyon kíváncsi vagyok. Ebből adódóan követtem el a legtöbb hibát az életemben.
67. Érdekel a politika, Putyin :), meg mindenféle ilyesmi érdekesség.
68. Elég likilöki nőszemély vagyok. Úgy értem, 18 évesen úgy képzeltem, mostanra másmilyen leszek, de nem...
69. Sok van még a százasig?
68. Gratulálok, ha valaki idáig eljutott az
69. olvasásban.
70. Ön nyert! Kitartásbeli növekedést, amit jól hasznosíthat majd
71. az élet más területein, de nyugodjon meg,
72. mindez ingyért volt!
73. Na, közben játszottam Annával egy Ki nevet a végén-t.
74. Ő nyert.
75. Mindig Anna nyer.
76. Nem szeretek orvoshoz járni. Szóval nem vagyok hipochonder.
77. Nem szeretem a panaszkodást. Najó, ez nem jelenti azt, hogy nem szoktam panaszkodni.
78. Nem szeretem, ha valaki meg akarja mondani, hogy mit csináljak. Azt én jobban tudom, jó?
79. Sovány vagyok. Van egy kedves rokonom ( tényleg szeretem), na, ő azt mondja köszönés helyett, hogy jajdesoványvagyhátmértnemeszelrendesen?
80. Pedig én eszek. Talán, ha egy kicsivel több raffaello-csokit ehetnék, akkor
81. én is szerepelhetnék múzsaként Rembrandt festményein.
82. Mostanában elkezdett érdekelni a forma1.
83. Nézegetem a versenyautókat a neten, és hát el kell ismerjem, tényleg nemhiába
84. rajonganak a férfiak értük. Jó lenne
85. közelebbről megnézni őket. Mármint, hehe, nem a férfiakat, hanem az autókat, te!
86. Erről jut eszembe, hogy szeretek vezetni.
87. De csak ha a férjem nincs az autóban. :)
88. Egyszer az autópályán felvettem a 170-es sebességet.
89. A férjem nem volt az autóban.
90. Halleluja, már csak tíz van hátra.
91. Akkor is befejezem, ha idős hölgyek fognak potyogni az égből.
92. Még mindig van a karácsonyi mézeskalácsból.
93. Túl sokat sütöttem.
94. Rég nem voltam Pesten.
95. Ezért valamikor el akarok menni. Mindenáron.
96. Szerintem Budapest nagyon szép.
97. Remélem, jól szórakoztatok.
98. Már aki végigolvasta.
99. Mert én nem biztos, hogy
100. végigolvastam volna magamat.

16 comments:

Adona said...

:)
hát én biza vettem a fáradtságot és végigolvastam :)
hát én is megkéne rjam, legalább magamnak ezt a 100ast...

Anonymous said...

na, ez nagggyon jó volt, megvolt a napi humor-adagom!! és ötletes is, meg őszinte, meg aranyos, meg hát olyan Mártás!:))lehet, hogy mégiscsak én is megcsinálom?

encóka said...

nagyon köszönöm ezt a lajstromot! belőled csak egy van, az bizti. Nagyon klassz, végig vigyorogtam.
Az 50-esben hasonlítunk. az 51-est már nem állítom. Nem azért, mert túl jó volt a képem :D hanem mert nem változott semmit csak miután férjhezmentem persze.

Anonymous said...

ez aztan...nem semmi. azt hiszem en nem fogok hozza..bar ki tudja, ha meg elolvasok nehanyat:) es csupa elvezet vegigolvasni, marcsak kivancsisagbol is, mikor az ember latja, hogyan eled meg a kinok kinjat mar 47-48-49 korul:)

Anonymous said...

Jelentem én is végígolvastam és azóta gondolkozok rajta, hogy lenne-e 100 dolog amit írhatnék magamról mióta az első 100-as listát elolvastam. De én az első 3 végígolvasott 100-as lista után azt gondoltam, hogy ilyet csak azok állítanak össze akik el akarnak kelni - hogy én milyen rossz vagyok. Most már tudom legalább, hogy ez nem ARRÓL szól - ma sem éltem hiába :)

Éosz said...

Nos, végig olvastam és jól szórakoztam. Többek között néha azon, hogy ilyen kínkeservesen igyekszel kicsikarni a 100-at, és ehhez milyen Márta-féle csalafintaságokat használsz fel: pl. 1 pontot 2-3 pontra osztottál fel. De azért jó volt, megérte elolvasni:-)))).

És mivel idén először "találkozunk", kívánok neked és családodnak minden szépet és jót ez új esztendőben.

márta said...

Szia Éosz, már azt hittem, eltűntél...Neked is BÚÉK! :)

SKata said...

Őrületes vagy:)!Először jó ötletnek tűnt,írni egyet,de a szenvedésed meggyőzött,inkább olvasom másokét!
Egyébként úgy 80%-át én is írhattam volna:)))))!

Anonymous said...

nagyon jó:)))

csillag said...

tényleg csalafinta vagy te Márta:)) Szerintem kellene még írj vagy 10-et, hogy érvényesnek minősítsem:P :))

Laszlo said...

:)))

Jaj, ez jó volt!
Előszőr csak vagy 10-et olvastam el...
Aztán estére végigolvastam..

Én is meg kell csináljam :D

Anonymous said...

En is jobban szerettem a szobelizeseket...:D
jah es tokcucc ez a lista:D:D

Betti said...

elolvastam :)
túl kába vagyok visszajelezni most

Anonymous said...

Hát nem csodálom, hogy alig tudtál eljutni a 100-ig,én egy szóban jellemeznélek:aranyoshumorista:))) na jó, igaz, hogy ez kettő kéne legyen, s ha jobban meggondolnám, több is lehetne, de számomra ebben az "összetett" szóban jól "elférsz"...

Anonymous said...

Hát én nem tudom mi van ezzel a géppel, máskor 5 kattintás után sem sikerül betennem egy-egy kommentet, most pedig mire a nevemet is odatettem volna már bevitte...Én(azaz:Magdi )lettem volna az előbbi névtelen

Anonymous said...

Keretszinkornszó! .. egyszer majd el fogom olvasni, mert három véletlenszerű belekapás után úgy tűnik, hogy sok fontos információt rögzít.. bár lehetne osztani, mint József Attilla Babits Mihályt az enjambementek miatt, de erre most nem vállalkoznék, mert osztással a kiindulási értéknél csak kevesebbet kaphat az ember.. szerintem azért ez jó bemelegítés volt egy háromszázas listához!

(A társkeresési lista jellegét ezeknek meg nem értem.. jó, hogy erőteljesen pozitív benyomást kelt, ha valaki száz ponton keresztül semmi böszmeséget sem ír (mert néha azért velem is előfordul (nagyritkán (és csak hirtelen felindulásból))), de azért ez nem egy "rövid és halálos" műfaj, ami elsőre megragadja az embert, mint például a topless fotók (kivéve, ha haikukba rögzítve készül el a lista))