Tuesday, January 15, 2008

Azt mondja

a Szülői Énem a Gyermeki Énemnek, hogy: Fiam, máris szedd össze magad és fejezz be legalább egy dolgot, aminek ma nekifogtál.
Azt mondja a Gyermeki Énem a Szülői Énemnek: Nem lehet, mert én egy óriási harmatos réten szeretnék éppen most ugrálni, ha lehetséges, mezítláb és ha lehetséges erre a dalra, de ha nem, jó lesz tücsökzenére is.
Bölcs Felnőtt Énem a háttérből figyeli az eseményeket, és mindjárt jól kikapcsolja a számítógépet, utána pedig elfuvaroz valakiket gyógytornára, hazafuvaroz valakit az óvodából, aztán hazafuvaroz valakiket a gyógytornáról, aztán hazafuvaroz valakiket az iskolából, aztán elfuvaroz valakit a szolfézsra, elfuvarozza saját magát németre és hazafuvaroz valakit a szolfézsról. Remélem, nem felejtettem ki senkit és semmit.
( Köszönöm Mr. E. Berne-nek, hogy segít kiigazodni saját magam játszmáin. Brrr...)

6 comments:

Adona said...

kellemes fuvarozgatást :)

márta said...

Én hallottam már olyan véleményt, hogy csak a lábvíz kellemes...:)

Anonymous said...

Orulj, hogy nem kecsket, kaposztat meg farkast kell fuvarozni, mint a feladatban...

Anonymous said...

Jó ez a szám, de mondja már meg valaki, hogy ezek a Corrs-os csajok hányan vannak és miért olyan egyformák? Vagy csak első látásra tűnnek egyformáknak? Pedig nem is először láttam/hallottam őket.

márta said...

:) Hárman, + van egy fiú is. Nekem is sokáig tartott, míg rájöttem a felállásra...

csongor said...

Egy zenesz csalad tulajdonkeppen.
Szulei is ir nepzenevel foglalkoztak :) volt honnan orokoljenek.