Monday, January 28, 2008

Ez itt a


Bibliám. Illetve hát csak a borítója látszik, ami jó ötletnek tűnik, hogy rátettem, mert már sikerült felfognia tea + kávényakonöntést, és Enikő-firkákat is. Azt mondják, hogy ez az év a Biblia éve, ezzel akarják felhívni a figyelmet az örök értékekre. Az emberek manapság annyi butaságra hívják fel a figyelmet még butaságosabb akciókkal, hogy jó, hogy ilyen is van, és ezért elhatároztam, ennek tiszteletére, nameg saját javamra is idén elolvasom átólzéig a Bibliát. Nem hiszem, hogy eddig megtettem volna. Annak idején az egyház elidegenítette az emberektől a Bibliát, pedig az embernek joga van a saját meggyőződés lehetőségére.

10 comments:

Anonymous said...

Ha azt mondom, hogy ez olyan, mint egy noi piperetaska, akkor nagyon utalni fogsz?

márta said...

Ez direkt ilyen, ehhez mit szólsz?

Anonymous said...

Mit szolok, mit szolok.. nekem tulsagosan pink .. meg a szivecske is olyan, mint kockas pulover a Jezus szobron .. bar ha alcazni akarnam, mert mondjuk tiltva volna az utcai Bibliahordas, en is ilyen kontost adnek ra.. ezt joerzesu rendor ki nem merné bontani.

márta said...

Azért az meg milyen már, hogy ennyire látszat után ítélsz? Ójaj, hogy a mai fiatalok nem látják, hogy mi a lényeg...Mert a lényeg a lényeg. Ezek után nem fogom felrakni, hogy milyen szépidézetes füzetem van, mert több ilyen kritikát ma már nem tudok elviselni...

Éosz said...

De, de, deee!!!

márta said...

:))
Amúgy...nem is pink, mert pont olyan színű, mint a blogháttér. Az egyáltalán nem pink. És miérthogy, egyszer írok én is egy komoly postot, és senkise veszi komolyan...És még azt mondják, hogy olyan vagyok, mint Bert...

Laszlo said...

Én komolyan veszlek, Márta!
Nagyon örvendek az elhatározásodnak, komoly döntés ez, s remélem, hogy megvalósítod is!










































De azért kicsit túl rózsaszín a borító, s a szívecske sem tetszik ;)) (de azért komolyan veszlek :D)

márta said...

NEM rózsaszín a borító. A szívecske nekem se tetszik már, de annak idején tetszett. És nem rózsaszín, bár olvastam valahol, hogy a fiúk között sok a színvak...

Anonymous said...

ha kommentelek, maris eltunk a rozsa hatas... szoval...
a fenykepek nem mindig adjak vissza a valosagot. a hatternek is van koze a turpissaghoz.

amugy, hallgasd meg lukacs janos magyarazatat az evangeliumhoz melto eletrol (2007-es keltezesu). nem egy rozsas elet, de erdemes vallalni. keep walking.

Laszlo said...

:))))

JólvanMárta. Ne kezdjed a női érzékek felsőbbrendűségével :))

Amúgy én is olvastam, hogy a nők több árnyalatot látnak, mint a férfiak.

És ha mondod te, hogy nem rózsaszín, akkor én elhiszem neked.