Thursday, January 17, 2008

Száz szónak is


egy a vége: tegnap olyan szeles volt az időjárás, hogy kár volt megfésűlködnöm reggel. Egy esernyővel simán beállhattam volna Mary Poppins-nak. De legalább lehetett szép kis sárkányokat készíteni, aztán azokat jól eregetni... Ma már nincs olyan szél. Ennyi volt az időjárásjelentés. További híreink röviden...
Megint tanultam valami kis diplomatikus modort Annától, aki nem akarta kerekperec a szemembe mondani, hogy nem szereti a gulyáslevesemet. Anya, ez a leves nagyon finom...és csak azért nem eszem meg, mert nem szeretem úgy általában a: 1) sárgarépát, 2.) krumplit, 3). húst, 4). petrezselymet, 5). zellert. És nem is vagyok éhes. Azért tudnál adni egy kis ropit?
(A festményt A. Onishenko festette, és jajdenagyon tetszik.)

4 comments:

Anonymous said...

jaj de jópofa ez az Anna! kire hasonlít?:))

Anonymous said...

Jópofát mondtál? Akkor rám. ;)

Anonymous said...

http://www.youtube.com/watch?v=hEiCdOJC4C4
Nekem a Ville Valos variáns inkább tetszik...erről te jutottál eszembe:). Szépet, estét.

márta said...

Köszönöm, Anna.:) Mindkettőt megnéztem-hallgattam, és nem tudok választani, még jó, hogy nem is kell. Nektek is szépet.:)