Tuesday, January 22, 2008

Csak mondom, hogy

leveszem a tegnap feltett két fotót, mert rájöttem, nem jogosan tettem fel őket. Félreértettem valamit, azt hittem, szabadon felhasználhatók, de jobban utánaolvasva hát mégsem, és ha nem, akkor nem, megértettem...Yes Sir, as always Sir! Amúgy itt találtam őket, és valami nagyon szép képek vannak feltéve mindenféle kategóriában, egyszerűen rájuk kattantam, vagymi. Énis, énis meg akarok tanulni normálisan fotózni...Ajánlom figyelmetekbe ezt, meg ezt. Percekig nevetgéltem rajtuk.:)

3 comments:

Anonymous said...

Mondom én, tegyél inkább magatokról képeket, azokat nem kell aztán leszedni:)), az ilyen Anna-sorozatok is vannak legalább olyan jók.
Azon a nőcis képen én is csak nevetni tudok:)) hogy mik vannak!

márta said...

Hogy mik, és főleg...mekkorák! :)))

Anonymous said...

A napraforgós nagyon jó :)), a másik meg biztos van akinek guszta :)